پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2021
نویسنده : داني

 به نام خداو با سلام

تا انتشار نوزدهمین شماره از مجله‌ی الکترونیکی گیم‌لند، ببخشید … هنرِبازی فرصت زیادی نمانده است. بله،مجله‌ی GameLand را از این پس با نام «هنر بازی» (Art of the Game) خواهیم شناخت. طرح جلد این شماره از مجله را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 




استودیو بازی‌سازی Bungie در E3 حضور نخواهد داشت
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391
بازدید : 1712
نویسنده : داني

مسئولان استودیو Bungie،در حالی که چندی پیش همکاری خود را با شرکت Activision اعلام کردند،دیروز در طی خبری به طور رسمی گفتند که در E3 2012 حضور نخواهند داشت.

این استودیو که سازنده سری بسیار پر طرفدار Halo می‌باشد،اعلام کرد که قرار نیست از بازی جدیدی به این زودی‌ها رونمایی کنند و درE3 نیز شرکت نمی‌کنند.

این خبر را چندی پیش خود مسئولان این استودیو در وبلاگ استودیو قرار داده‌بودند.

در نتیجه شایعه رونمایی این استودیو از عنوانی جدید نیز فعلا حقیقتی ندارد و شاید در آینده از آن بازی رونمایی شود.

 

 




Resident Evil: Chronicles HD Collection تیر ماه عرضه می‌شود
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391
بازدید : 1640
نویسنده : داني

 شرکت بازی سازی کپکام اعلام کرد Resident Evil: Chronicles HD در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر) در شبکه‌ی PSN برای امریکای شمالی به قیمت ۲۶ ذلار و ۹۹ سنت عرضه خواهد شد. بازی‌های موجود در این بسته‌ی کالکشن شامل Resident Evil: The Umbrella Chronicles و Resident Evil: The Darkside Chronicles هستند که البته هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه نیز از تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به قیمت ۱۴ دلار و ۹۹ سنت برای خریداران آماده خواهد بود.