«ندای وظیفه: ارواح» با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰fps روی کنسول های نسل بعد اجرا خواهد شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392
نویسنده : داني

شرکت “اینفینیتی وارد”, سازنده سری محبوب «ندای وظیفه» اعلام کرد که  با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰fps روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بعد اجرا خواهد شد.این در حالی است که شوتر های نسل حاضر با ۶۰ فریم در هر ثانیه اجرا می شوند.

مدیر مسئول این شرکت آقای Mark Rubin به یورو گیمر درباره Ghosts گفت که این بازی با موتور تقویت شده ی خود اینفینیتی وارد ساخته می شود و زمان تست با ۶۰ فریم در هر ثانیه به راحتی اجرا شده است.به گفته ی او «ندای وظیفه» همیشه یک بازی با صحنه های سینمایی زیادی بوده است و تمرکز آن ها بر روی همین سکانس ها است.

همان گونه که در تیزر اولیه بازی دیدیم, تمرکز بر روی بخش مخفی کاری خیلی بیشتر از قبل شده است و بازی بالانس خوبی بین مخفی کاری و اکشن دارد.

Rubin هم چنین به یوروگیمر گفت:

“دشمنان تیم Ghosts کشور های آمریکای جنوبی هستند که بیشتر قدرت آن ها در ذخایر نفتیشان است.بازی کن هدایت یکی از اعضای تیم شش نفره این تیم را که همگی سربازان تعلیم دیده ای هستند را بر عهده گرفته و آن ها را هدایت می کند.سگ ها در بازی هم چنین نقش به سزایی دارند.”

«ندای وظیفه: ارواح» دهمین شماره از این سری حساب می شود که قرار است در نوامبر امسال برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل فعلی عرضه شود.نسخه ی PS4 و Xbox One هم چنین تایید شده است که تاریخ عرضه مشخصی ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب