Rainbow Six: Patriots لغو شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392
نویسنده : داني

“ما به طور حتم عنوان بعدی از سری Rainbow Six را خواهیم ساخت. ما در مورد ان بحث کرده ایم. فقط بخاطر این که وارد نسل جدید شده ایم باید مطمئن باشیم که یک بازی متناسب با ان در زمانی متناسب و با خصوصیاتی متناسب می سازیم.

“و Rainbow Six گرفتار این انتقال از یک نسل به نسل دیگر شده است و ما اساسا باید بدانیم که بازی مناسبی برای سخت افزار مناسبی می سازیم یا خیر؟ و به طور حتم شما می دانی افراد ما که بر روی «سگ های نگهبان» کار می کنند همیشه یک بازی نسل بعدی را در ذهن خود داشتند و به همین شکل ان را طراحی می کردند. اما وقتی مشخصات سخت افزار نسل بعدی را مشاهده کردند دریافتند که “همیشه چنین نیست.”

گفته های «کی» نشان می دهد عنوان «میهن پرستان» همیشه برای «پلی استیشن ۴» و «ایکس باکس وان» در نظر گرفته شده بود اما وقتی کیت کنسول های نسل بعد به دست ان ها رسید افراد سازنده دریافتند بازی که طراحی کرده اند برای نسل بعد و حتی نسل حاضر چندان خوب نیست.

او اضافه کرد:

“شما بعضی وقت ها باید به عقب قدم بردارید, امکان ساخت بازی وجود دارد اما مقداری زمان می برد.”

“ما واقعا چیزی برای رونمایی نداریم و در مورد Rainbow Six هم چیزی برای گفتن نداریم اما پروژه ای که در دست ساخت داریم بسیار هیجان انگیز است و ما نمی توانیم برای نشان دادن ان صبر کنیم.”

«میهن پرستان» تاریخ بسیار گیج کنند ای دارد, ان برای اولین بار در اواخر ۲۰۱۱ رونمایی شد تا در ۲۰۱۳ برای کنسول های نسل حاضر عرضه شود اما بعد از یک ماه تریلر جدید عرضه شد اما دیگر خبری از این عنوان نشد. اخرین خبری که از بازی شنیدیم مارس ۲۰۱۲ بود که هسته اصلی تیم دچار مشکل شده بود و «یوبی سافت» مجبور به اعمال تغییرات عمده در بازی شده بود.

همچنین در ماه اوریل «یوبی سافت» اعلام کرد این بازی صنعت بازی های ویدیو ای را شگفت زده خواهد کرد و  شعبه «تورنتو» «یوبی سافت» بر روی پورت بازی کار می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب