اطلاعاتی دیگر از “The Crew” بازی جدید خالقان درایور
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
نویسنده : داني

عنوان رانندگی «خدمه»، بازی جدید یوبی سافت رفلکشنز و ایوری تاور، به تازگی با اطلاعات درز پیدا کرده‌ی تازه‌ای دوباره سر زبان‌ها افتاده است. این ‌بار در مورد گیم‌پلی، جهان آزاد و بخش چند نفره‌ی آن است.

یوبی‌سافت رفلکشنز دو سال پیش بسیاری از بازی‌کنندگان در سراسر دنیا را با درایور: سان‌فرانسیسکو به وجد آورد و اکنون، این استودیوی بازی سازی با سازندگان پیشین تست درایو: بدون محدودیت یعنی استودیوی ایوری تاور بر روی بازی رانندگی جدیدی که بر اساس شایعات “The Crew” نامیده شده است کار می‌کنند.

اکنون، گزارشی از ناگیمر، اطلاعاتی جدید از این بازی یوبی‌سافت فاش می‌کند. این بازی قرار است در استیل رانندگی به مثابه درایور: سان‌فرانسیسکو باشد و مکانیک‌های آرکید آن بازی را دارد. همچنین این بازی قرار است یک عنوان جهان آزاد باشد و در آن، در نقشه‌ی ایالات متحده با استفاده از مکانیکی شبیه به گوگل‌مپ (که در درایور: سان‌فرانسیسکو نیز استفاده شده بود) در گذر می‌باشید.

بازی‌کنندگان می‌توانند به راحتی در مسابقات و یا چالش‌های پیش‌رو شرکت کرده و یا آزادانه در شهر به گشت و گذار بپردازند. همچنین بخش چند نفر تا ۸ شرکت کننده را پشتیبانی خواهد کرد که می‌توانند هم در مسابقات همکاری و هم رقابتی شرکت کنند. اطلاعات دیگری از بخش چند نفره‌ی بازی داده نشده است.
انتظار می‌رود «خدمه» نه تنها برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هفتم عرضه شود، بلکه نسخه‌های ایکس‌باکس ۱، پلی‌۴ و وی‌یو نیز دور از ذهن نخواهد بود.

بدون شک در E3 خبرهایی از این بازی خواهیم شنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب