سازندگان «درایور: سان‌فرانسیسکو» بر روی یک بازی رانندگی تحت عنوان «خدَمه» کار می‌‌کنند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392
نویسنده : داني

بر اساس گزارشات مختلف رسیده از اگزمینر؛ استودیوی خوش‌آوازه‌ و قدیمی «رفلکشنز» که چند سالی است تحت نظر «یوبی‌سافت» کار می‌کند، در حال کار بر روی یک عنوان نسل بعد در ژانر رانندگی است. این عنوان که “The Crew” نام گرفته است قرار است در ماه ژوئن، در مراسم سالانه‌ی ای‌۳ معرفی شود.

این بازی همچنین می‌تواند یک همکاری بین رفلکشنز و «ایوری تاور» -استودیوی تازه تاسیس شده‌ی فرانسوی که در شهر لیون قرار دارد و اعضای آن عمدتا از سازندگان “Need For Speed” و “V-Rally” و “Test Drive” بوده‌اند- باشد. این استودیو تایید کرده است که اخیرا یک همکاری با یوبی‌سافت ترتیب داده است تا یک بازی برای هر دو نسل حاضر و آینده منتشر سازند. با توجه به سابقه‌ی این استودیو، و فعالیت‌های اخیر رفلکشنز، این احتمال هست که از بازی مشترک این دو استودیو در ای‌۳ رونمایی شود. چرا که مدیر تولید رفلکشنز یعنی “Pauline Jacquey” اخیرا به یوروگیمر گفته بود که از بازی بعدی آن‌ها که یک پروژه‌ی رانندگی است در ماه ژوئن رونمایی می‌شود.

در آخرین شنیده‌ها، سخنگوی یوبی‌سافت به خبرگزاری‌ها گفته است که در حال حاضر نظری در مورد شایعه یا گمانه‌زنی‌ها ندارند.

درایور: سان‌فرانسیسکو آخرین بازی منتشر شده از این سری است که توانست منتقدین را راضی نگاه دارد. دیگر بازی‌های تایید شده از یوبی‌سافت برای ای‌۳ شامل قسمت جدیدی از فرقه‌ی اساسین و ریمن: افسانه‌ها در کنار دو بازی پر مخاطب «اسپلینتر سل: لیست سیاه» و «واچ‌داگز» می‌باشد. یوبی‌سافت سال گذشته بهترین کنفرانس ای‌۳ را برگزار کرد و همین امر انتظارات از بازی‌های پیش‌روی این شرکت را بالا برده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب