Call of Duty: Ghosts رسما برای کنسول های نسل حاضر , نسل بعد و PC رونمایی شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
نویسنده : داني

پس از شایعات زیادی مبنی بر عرضه نسخه جدید سری «ندای وظیفه» با نام «ندای وظیفه: ارواح» شرکت اکنیویژن به صورت رسمی این شایعات را تایید کرد. همچنین این نسخه از بازی توسط Infinity Ward در دست ساخت است.

همچنین یک تیزر از بازی منتشر شد که نشان دهنده گیمپلی بازی نبود.

اقای «مارک رابین»(Mark Rubin) تهیه کننده ارشد «اینفینیتی وارد» در بیانیه ای گفت:

“قبل از شایعات همه تصور می کردند که ما نسخه چهارم سری «جنگاوری نوین» را رونمایی کنیم که می تواند امن ترین انتخاب باشد اما ما این را از افتخاراتمان نمی دانیم.”

“ما انتقال و چرخه کنسول ها و رفتن به نسل بعد را یک شروع و فرصت عالی برای فرنچایز «ندای وظیفه» می دانیم بنابراین ما یک نام تجاری جدید, موتورگرافیکی جدید و بسیاری از ایده های جدید به همراه تجارب خودمان را برای بازیکنان به ارمغان می اوریم.”

قرار بر این است عنوان «ندای وظیفه: ارواج» یک داستان نو تازه و جدید به همراه کارکتر ها و شخصیت های جدید را به همراه داشته باشد, به طور کلی منتظر “یک «ندای وظیفه» با دنیای متفاوت” باشید که با موتورگرافیکی نسل بعدی سری بازی های «ندای وظیفه» در دست ساخت قرار دارد. شرکت سازنده این را یک پرش رو به جلو برای این سری می داند.

همچنین این عنوان برای کنسول نسل بعدی Xbox تایید شده است و قرار بر این است «ارواح» در تاریخ ۲۱ مه زمان جلسه مایکروسافت برای رونمایی کنسول نسل بعدی خود نمایش داده شود.

همچنین این بازی برای تمامی کنسول های نسل بعد در دسترس قرار خواهد گرفت که معنی ان این است که بازی برای PS4 نیز عرضه می شود. نسخه Wii U بازی در تاریخ مشخص شده همزمان عرضه نخواهد شد اما برای عرضه در اینده در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر بازی برای کنسول های Xbox 360 و PS3 قابلیت پیش خرید را دارد.

Call of Duty: Ghosts در تاریخ ۵ نوامبر به انتشار جهانی می رسد.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب