«بتمن: ریشه های آرکام» گسترده تر از بازی قبلی است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : یک شنبه 25 فروردين 1392
نویسنده : داني

در کنار انتخاب هوشمندانه ی زمان رخ دادن بازی، دنیای بازیه ریشه های آرکام مجموعه ای از بهترین آلمان های قبلی و جدید خواهند بود.

یکی از ویژگی های متمایز کننده ی این بازی زمان اتفاق افتادن آن در کریسمس و اواسط زمستان است.بازی در شبی سرد و زمستانی از شب های کریسمس رخ می دهد.در شروع بازی،بتمن شخصیتی تازه کار و ناتوان نیست ولی آن مبارز کهنه کار قدرتمندی که در بازی های اخیر آرکام دیدیم نیز نخواهد بود.تا بحال او با مجرمان متوسطی مبارزه می کرده است. مانند: آدم کش های نالایق و سارقان مسلح.
اما این بار با مشکلاتی بسیار خطرناک تر روبرو است.خائنان قدرتمندی که قدرت تخریب شوالیه تاریکی را در دست دارند.

کارگردان بازی «اریک هولمز» در رابطه با تنظیمات کریسمس بازی می گوید:”این واقعا باحال،هیجان آور و دوست داشتنی است و در تقابل با فضای سرد ذاتی بازی،تضاد خوبی ایجاد می کند.در حقیقت،این مانند نقطه ای زیبا در صفحه ای نا امید کننده است.این حالت به بازی طنزی کنایه آمیز اضافه می کند که برای ما بسیار جالب است.”

با توجه به دموی بازی چراغ های کریسمس دیده می شوند که نورهای کم رنگشان در جای جای کوچه های تاریک بازی دیده می شود.مجسمه ها ی زینتی سانتا وقتی توسط جانوران وحشی حرکت داده می شوند صدای وحشتناکی دارند.میدان ها و بازارها به مناسبت جشن ها و ایام تعطیلات خلوت اند .کریسمس در گاتهام محل رویاهای شادی آور نیست.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب