تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی +لینک دانلود ویدئو
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 20 فروردين 1392
نویسنده : داني

نورپردازی در این  ویدئو به طور چشم نوازی زیبا کار شده است . باید منتظر ماند و دید که در نسخه اصلی بازی نیز شاهد چنین نور پردازی خواهیم بود .

 

به نظر از فرماندهان بازی میباشد و گویا رهبری جوخه مورد نظر را بر عهده دارد . با توجه به سن بالا و مو و محاسن سفید شده اش ممکن تنها فردی از جوخه باشد که خاطرات ترک کره زمین را در ذهن داشته باشد .

 

به نظر می رسد تنوع اسلحه ها در بازی بالا باشد . همچنین شاهد زره ها و لباس ها جالبی در بازی خواهیم بود .

 

یکی دیگر از اعضای جوخه که همراه با سلاح سنگین و تقریبا شبیه به شات گان می باشد . گویا عضو  کمی تند خوی  گروه باشد . این نوع عضو ها همیشه سرشار از وفاداری و  میهن پرستی و جانفشانی هستند .

 

اخرین عضو گروه که نشان داده می شود . در مورد او نمی توان قضاوتی از روی ظاهرش کرد

باید صبر کرد و دید ماجرای هر یک از این سربازان چیست  و چه داستانی در گذشته برای انها وجود داشته است و در اینده بازی چه داستان هایی برایشان اتفاق خواهد افتاد .

 

تصویری کامل از هر سه عضو گروه . به نظر می رسد شخصیت مورد کنترل بازی در بین این افراد نباشد . تا کنون نام و هویتی از شخصیت اصلی بازی منتشر نشده است .

هنوز خبری از اتمام پروژه منتشر نشده است و گروه سازنده اعلام کرده اند که در اواخر بهار و احتمالا نمایشگاه بازی های رایانه ای امسال تریلر دیگر ی از بازی را به همراه اطلاعات بیشتر منتشر خواهند کرد . زمان انتشار بازی نامعلوم است و شاید در سه ماهه سوم سال منتشر شود .

این بازی تحت موتور Unreal Development kit) UDK) از دی ماه سال ۱۳۹۰ در حال ساخت است. همین موضوع باعث می شود که به کیفیت کار پی ببریم و بدانیم که بازی یک سروگردن از دیگر بازی های ساخته شده داخلی بالاتر باشد . هر چند استفاده از این کیت رایگان باعث می شود که بازی جواز انتشار در خارج از ایران را نگیرد .

جهت دانلود تریلر بازی با کیفیت HD اینجا را کلیک کنید . حجم تریلر حدود ۳۰ مگابایت و زمان ان ۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه می باشد .

پی نوشت : 

در حقیقت UDK یک کیت بازی سازی برای بازیسازان آزاد است که برای مصارف غیر تجاری استفاده می شود و اکثر یا شاید بگوییم تمام قابلیت های انریل انجین ۳  را دارد ولی بازی ساخته شده نمی تواند در بازار جهانی منتشر شود و فقط با خرید لایسنس اصلی موتور یا پرداخت حق امتیاز موتور به شرکت اپیک گیمز این امر امکان پذیر است .

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نقدبازي هااخباربازي هاخبرهاي مهمنقدبازي هاي ايراني
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب