«میدان نبرد ۴» رسما رونمایی شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1392
نویسنده : داني

«میدان نبرد ۴» با کیفیت ۳K

«میدان نبرد ۴» نمایش فوق العاده ای داشت با کیفیتی باور نکردنی, دلیل نمایش خارق العاده اجرای بازی با رزولیشن ۳K بوده است. با توجه به گفته های اقای Patrick Bach تریلر ۱۷ دقیقه ای از گیمپلی BF4 بر روی کامپیوتری قدرتمند روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده است.

تریلر ۱۷ دقیقه ای «میدان نبرد ۴» با کارت گرافیک ۷۹۹۰ AMD اجرا شده بود

۱۷ دقیقه گیمپلی منتشر شده از BF4 با کارت گرافیک AMD 7990 اجرا شده بود که در حال حاضر قوی ترین کارت گرافیک دنیا می باشد و یکی از رقیب های سر سخت GTX 690 شرکت انویدیا است. شرکت AMD در این مورد گفته است:

“AMD و استودیو DICE از EA روابط بسیار خوب و نزدیکی دارند و از سال ۲۰۱۱ با BF3 این رابطه گسترده تر شده است و الان هم که BF4 با کارت گرافیک ۷۹۹۰ از AMD اجرا شده است و این کارت گرافیک سریع ترین کارت گرافیکی دنیا می باشد. با رونمایی از BF4 قدرت PC و کارت گرافیک ان را می فهمیم. سری HD 7000 شرکت AMD بهترین انتخاب برای بازیکنان و بازی های PC می باشد.”

«میدان نبرد ۴» در مورد احساسات انسانی است, جنگ بزرگ و سیاست جغرافیایی در پس زمینه قرار دارد

اَقای Magnus Troedsson مدیر عامل شرکت DICE گفت جتگ بزرگ و سیاست های جغرافیایی در پس زمینه BF4 قرار دارد و داستان تمرکز اصلی این عنوان است و ذر راس قرار دارد.

اقای Troedsson  در گفت و گویی با مجله رسمی XBOX یعنی OXM اعلام کرد BF4 بیشتر در مورد “نمایش های غم انگیز, احساسات و واقع گرایانه تر بودن است.”

با این که در بازی صدای گلوله را بار ها می شنوید ولی هر چه در بازی پیش می روید فداکاری هم تیمی هایتان اشک بر چشمانتان می اورد و داستان را درام جلوه می دهد.

در پس زمینه نیز جنگ و سیاست های جغرافیایی وجود دارد و اتفاقات در مقیاس بزرگی در دنیا اتفاق می افتد.

برای اولین بار نیز در بازی عناصر و المنت های اجتماعی وجود دارد حتی در گیمپلی بازی که برای شما و دوستانتان لذت بخش خواهد بود اما این ویژگی CO-OP نیست.

BF4 برای کنسول نسل بعدی PS4 نیز به انتشار می رسد

در نمایشگاه GDC ضمن رونمایی از BF4 پلتفرم های این عنوان نیز مشخص شد طبق اعلانات EA «میدان نبرد ۴» برای کنسول های نسل حاضر یعنی PS3 و Xbox 360,کنسول نسل بعدی PS4 و PC عرضه می شود اما به دلیل عدم رونمایی از Xbox 720 اطلاعاتی مبنی بر عرضه BF4 بر روی این کنسول منتشر نشده است.

BF4 در چه تاریخی عرضه می شود؟

در حال حاضر به صورت رسمی تنها می دانیم که این عنوان برای عرضه در سه ماهه پاییز امسال در نظر گرفته شده است چرا که در انتها تریلر ۱۷ دقیقه ای بازی این موضوع مشخص می شود اما شایعات منتشر شده در انجمن رسمی NEXT XBOX بر این است که تاریخ دقیق عرضه «میدان نبرد ۴» ۲۹ اکتبر سال جاری می باشد.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب