بازی Thief 4 دارای بعدی متفاوت
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391
نویسنده : داني

شرکت Eidos Montreal در حال کار بر روی نسخه چهارم بازی Thief می باشد تا مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند و این بازی را بیشتر قابل دسترسی کند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

سری چهرم از بازی « دزد » برای کنسول های نسل بعد یعنی PS4 , X-Box 360 برنامه ریزی شده است. Nicolas Cantain تهیه کننده این بازی این چنین گفته است :

” اما ما می خواستیم DNA اصلی که گرت چه شخصی می باشد را پنهان کنیم و به علت همین کار زیادی روی این مسئله انجام ندادیم زیرا به خوبی دارد مسیر خود را دنبال می کند. وی در بازی بیشتر و بهتر نقش خواهد داشت. ما می خواستیم که لباس و زره او منعکس کننده تر باشد. در آغاز، او یک گوتیک به نظر می رسد و دارای ناخن های سفید و سیاه است و این مسئله کمی شکل و شمایل او را بد نشان می داد که ما تصمیم گرفتیم آن را بهتر خلق کنیم. بله او یک شوالیه تاریکی است اما ما نمی خواهیم بگوییم که او یک گوتیک تمام عیار است ”

Nicolas Cantain شخصیت اصلی سری بازی های Assassin’s Creed یعنی الطائیر را طراحی کرده است :

” این همان چیزی بود که من با گرت انجام دادم. هر دو شخصیت های بازی طوری در بازی نقش آفرینی کردند که به آدم احساس عرفانی را می بخشیدند. این شخص باید در NPCs شما ایستاده و همچنین باید با دیگر قهرمانان ویدیویی هم تراز شود. مردم معمولا می گویند او خیلی سفید است او بیش از حد سیاه است و به چشم نمیاید و … اما این ها موارد خوبی هستند ”

همچنین Nicolas Cantain تایید کرد که :

” من می خواستم این را به همه نشان بدم که فقط کاراکتر های خوب نمی توانند موجب محبوبیت در بازی های رایانه ای شود و با ساخت یک ضد قهرمان مانند گرت نشان دادم که اینطور شخصیت ها هم مایه محبوبیت و سرافرازی یک بازی می شود ”

پس از سال ها از راز های پنهان پرده برداری شد و سری چهارم عنوان محبوب Thief آماده شده است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS4 و احتمالا کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب