خبر های تازه Assassin’s Creed Black Flag
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391
نویسنده : داني

ساسینز کرید ۴ : بلگ فلگ قرار است یک بازی بسیار جدی و تاریک باشد. یوبیسافت اخیرا در مصاحبه ای با MCV UK گفته که « می خواهند تعریف جدیدی از دزدان دریایی در صنعت سرگرمی مدرن به وجود بیاورند».بازی جدید اساسینز کرید در

خبر های تازه Assassin’s Creed Black Flag

دوران دزدان دریایی اتفاق میوفتد، و یوبیسافت قصد دارد تا بازی را بسیار جدی تر از سایر آثاری که تاکنون درباره ی این یاغیان دریایی ساخته شده است- مانند دزدان دریایی کاراییب- بسازد.

کارستن میهیل -یکی از مدیران اجرایی یوبی سافت- گفت: ” ما فرصت بی نظیری بدست آوردیم که سراغ دزدان دریایی برویم. وقتی نبرد های دریایی اساسینز کرید ۳ معرفی شد, تقاضاهای زیادی برای یک بازی درباره دزدان دریایی از طرف طرفداران بدست ما رسید. شکی نیست که مردم این را می خواهند, اما این کار آسان نیست و به یک تیم با استعداد, با تجربه زیاد و تکنولوژی بالا نیاز است. داشتن نبردهای دریایی خوب یک چیز است ولی ترکیب آن با کشتی سواری و گیم پلی روی خشکی, کار بسیار سختی است.”

یوبی سافت قصد دارد تا از کلیشه های مربوط به دزدان دریایی دوری کند. میهیل در ادامه گفت: ” ما از کلیشه ها دوری می کنیم. مانند اینکه ببینید شخصی با طوطی روی شانه اش و قلابی به جای دستش روی عرشه کشتی قدم بزند! ما استانداردهای واقع گرایانه سریال های شبکه HBO را برای دزدانمان در نظر گرفته ایم. اینبار دزدان دریایی داستانی برای کودکان نخواهد بود.”




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب