تاریخ عرضه PS4 و قیمت آن
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391
نویسنده : داني

برای ما که در ایران هستیم تاریخ عرضه هر چیز با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. فلذا هر چه زودتر بهتر. اما سونی در این باره فقط اعلام کرده در تعطیلات ۲۰۱۳! اما احتمال دارد که این تاریخ برای انتشار در ژاپن باشد و اروپایی ها و آمریکایی ها مجبور باشند بیشتر صبر کنند. یعنی مثلاً تا اوایل ۲۰۱۴  ما هم که تکلیفمان معلوم نیست.

قیمتی هم رسماً برای PS4 ذکر نشده اما شایعات نشان می دهد احتمالاً حدود ۴۰۰ دلار باشد. از آن جا که حدس زدن همه چیز در کشور عزیزمان فقط و فقط از کرام الکاتبین بر می آید، ما هم نمی دانیم تا حدود ۱۰ ماه یا شاید یک سال دیگر پلی استیشن چند باشد. شاید ۲ میلیون تومان شاید ۵ میلیون تومان شاید هم ۱۰۰۰ تومان. (البته این آخری در صورتی است که صفرها را کم کنند.)

اما یک چیز را می دانیم و آن هم این که اگر سونی با ایران رسماً کار می کرد و پلی استیشن قرار بود رسماً در ایران منتشر شود و سونی هم شرایط ما را می دید قطعاً از الان برای سال دیگر پیش فروش می کرد و ما هم ۴۰۰ دلار را با جان و دل می دادیم بلکه اصلاً ۱۰۰ دلار هم بیشتر می دادیم. شما نمی دادید؟ نه به خاطر این که پلی استیشن ۴ آن قدر خوب است که باید از یک سال قبل آن را خرید؛ به خاطر این که یک وقت خدایی ناکرده تا سال دیگر با معادل ریالی آن ۴۰۰ دلار می شود فقط یک چلو کباب سلطانی خورد یا مثلاً رفت استادیوم بازی پرسپولیس – استقلال را دید.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي
آخرین مطالب