«تحلیلگران»: سونی باید پلی استیشن۴ را قبل از ایکس باکس ۷۲۰ رونمایی می کرد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391
نویسنده : داني

پلی استیشن۴ دیشب رونمایی شد و بسیاری از تحلیلگران به اظهار نظر پیرامون آن پرداخته اند.«جس دیوینچ» تحلیلگر شرکت تحقیقاتی “eedar” گفته است که رونمایی اخیر سونی تاثیر گذار بوده است، و این که این کمپانی مسیر درستی را برای کنسول نسل آینده ی خود در پیش گرفته است.رونمایی قبل از دیگران امتیاز و موفقیت بزرگی را به دنبال خواهد داشت.


در گفتگویی با VG247، دیویچ در رابطه با اتفاق دیشب گفت:

“در شرایط کنونی فروش کنسول ها راکد شده است.نو آوری های گیمی فراتر از امکانات پلتفرم های کنونی گام برداشته اند و میل به بازی های با کیفیت بالاتر در مشتریان رو به افزایش است.بنابراین سونی زمان بسیار خوبی را انتخاب کرد. بهترین شانس سونی برای رهایی از وضع کنونی بازار، این است که در فروشگاه ها اولین باشد.
در رابطه با خود پلی استیشن۴ دیوینچ معتقد است که قابلیت اتصال این دستگاه در کنار توانایی چند رسانه ای و پتانسیل پشتیبانی از عنوان های باکیفیت همگی حرکات بسیار هوشمندانه ای هستند.سونی به خوبی پلتفرم آینده ی خود را هدایت می کند.”

براساس نمایش و رونمایی امروز، سونی روی محتوای بازی ها و قابلیت اتصال که مانند خون برای پلتفرم هاست(بسیار حیاتی است) تمرکز کرده است و ما همگی از دیدن نسل جدیدی از محتوا و کیفیت در آینده ی نزدیک به وجد آمده ایم.مراسم امروز نقطه ی درخشانی بود که در سالی که پر از نامیدی برای کنسول ها بود به تنهایی امید را به همه بازگردانده است.
دیوینچ همچنین می گوید:

“این که سونی زودتر از مایکروسافت از کنسولش رونمایی کرد بسیار هوشمندانه بود، چرا که با این کار توانست ۱۰۰ درصد توجه طرفداران بازی را به خود جذب کند.
رونمایی سونی در این زمان، وقت زیادی به سازندگان بازی می دهد تا خود را برای e3 آماده کنند وتمرکز خود برای آن مراسم را،به نرم افزار ها و بازی های ps4 تغییر دهند،چیزی که همه ی طرفداران اشتیاق آن را دارند.”

“این رونمایی زودتر و زودتر قرار گرفتن در فروشگاه ها دارای نکات مثبت و منفی زیادی است اما همه این ها به تمایل و علایقه خریداران بستگی دارد.اگر فروشگاه ها فعال و پررونق و نوآوری ها همچنان در آن وجود داشته باشد،شما قاعدتا دوست ندارید زودتر از دیگران اقدام به رونمایی از یک تکنولوژی جدید بکنید.”

در رابطه با لیست بلند بالایی که سونی از تهیه کنندگان و سازندگانی که با آنها همکاری خواهد داشت، دیوینچ گفت: که انتظار دارد تعدادی از آن ها از انتشار همزمان بازی با کنسول خودداری کنند،اما هشدار داد که سرعت عمل در انتشار و فروش بازی ها نیز  در بازار کلید جذب طرفداران و مشتری ها خواهد بود.
تهیه کنندگان اخیرا تمام توان خود را برای انتشار سریع نرم افزار در یک چرخه تکنولوژی به کار می برند، و ما می فهمیم  که با توجه به بسیاری از تکنولوژی های شناخته شده و نو ظهور، شاید اینطور به نظر برسد که  اتخاذ روش “منتظر ماندن و دیدن آنچه که پیش می آید، امن تر باشد.
اما ما مخالفیم،و با وجود این که خیلی از تهیه کننده ها از این آگاه خواهند بود،تنها آنهایی که سریع تر و پرتلاش تر عمل کنند بازتاب آن را خواهند دید.تحقیقات EEADR نشان می دهد که پربازده ترین زمان انتشار بازی ها در دوره ی اولیه ی زمانی انتشار یک کنسول است.

اگر این شرکت ها و تهیه کننده ها منتظر بمانند و کاری نکنند آن ها قطعا از قافله جا می مانند و شرکت خود را در معرض شرایطی بحرانی و حساس قرار می دهند که ممکن است با اتخاذ تصمیم های اشتباه و برنامه ریزی نامناسب منجر به کاهش شدید کیفیت بازی های آینده شان بشوند.”

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي
آخرین مطالب