پیش نمایش SPLINTER CELL BLACK LIST
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 19 تير 1391
نویسنده : داني

“وقتی شاه کلید ماجرا تنها سم باشد”
حدود شش ماهی از اتفاقات نسخه محکومیت نمیگذرد که چندین کشور آسیایی متحد گشته و اولتیماتومی بسیار جدی را به کشور آمریکا میدهند که متن آن البته نه به طور کامل ولی اینگونه هست: نیروهای آمریکایی باید کشورهای اشغال شده را ترک نمایند وگرنه آمریکا هرچی دیده است از چشمان خود دیده است. این داستان اندکی رئیس جمهور را به رعب میاندازد تا جاییکه خود رئیس جمهور شبانه به سم زنگ میزند, میگوید سم کجایی؟ خونه, متوجهید ساعت چنده؟ ببخشید دیر وقت مزاحم میشم چنتا کشور اولتیماتوم دادند. چی؟ کدام کشورا؟ حالا بیا برات میگم. باشه بزارید صبح. صبح دیره سم حمله میکنند نابود میشیم. ای بابا بسیار خوب دارم میایم.(حدس نویسنده از گفتمان بین آندو اینگونه بوده است) این کلیت محوری داستان بوده است بعد لیست سیاهی از افراد دخیل در ماجرا تدارک دیده میشود که سم بایستی برای نجات کشورش بار دیگر به استخدام نیروهای دولتی در بیاید و تک تک حساب آنها را برسد. خشونت بسیار زیاد بارزه ای جالب از کاراکتر پابه سن گذاشته سم خواهد بود. حضور شخصیت آنا گریم هم در بازی تایید شده است و ذکر این نکته که سم به اردوگاه تروریست ها در مرز بین ایران و عراق هجوم میبرد و…

ساپورت هوایی= مخفی کاری, به نظر شما این تساوی برقرار است؟”
کماکان سیستم mark&execute در بازی که وام داشته از نسخه قبلی هست موجود خواهد بود, سیستم اعتراف گیری هم کماکان خواهد بود البته بسیار خشن تر طوریکه طرف حرف زد که زد نزد با چاقو به جان او خواهید افتاد. استفاده از ساپورت هوایی در دموی گیم پلی بازی دیده شده است. پرتاب دشمنان از بلندی و تم مخفی کاری هنوز در بازی وجود خواهند داشت. شما میتوانید با حرکات مخفی کاری با وارد کردن ضرباتی از چاقو به بدن دشمنان آنها را خلاص کنید یا مستقیما وارد عمل شوید و تیراندازی و کاورگیری و ساپورت هوایی و پرتاب نارنجک و باقی داستانها. تیر برقدار سلاح جالب سم در دموی بازی بود که دشمنان روی گودالی که آب در آن جمع شده بودند ایستاده بودند که شما با زدن تیری موجبات برق گرفتگی آنها را فراهم کردید. یک سئوال دیگر, شما شخصیت خونسرد سم در نسخه های ابتدایی را بیشتر میپسندید یا شخصیت بسیار خشن او در چند نسخه اخیر؟ استفاده از کینکت هم در بازی وجود خواهد داشت به صورتی که شما با گفتن لفظ هی تو دشمن رو به سمت خود میکشید و… سیستم کنترل و دوربین بازی بسیار خوب کار شده و گفته شده است شما با زدن چند دکمه به راحتی میتوانید چندین دشمن را از پای در بیاورید. نکته جالب بالا رفتن از صخره ها مثال آب خوردن هست که یادآور بازی اساسینز هست به هرحال جید کارگردان نسخه اول اساسینز بوده است و دیدن انیمیشنهای بسیار عالی و دیدن این موارد چندان هم جای تعجب ندارد.

وداع با مرد خوش صدای دنیای بازیها در این سری از بازی”
استفاده از موشن کپچر موجبات جدایی جناب مایکل آیرون ساید از تیم اسپلینتر سل گشته است که موجبات ناراحتی بسیار زیاد طرفداران این سری خواهد بود صدایی که به نظر نویسنده از زیباترین صداهای موجود بر روی شخصیتهای بازی بوده است صدایی پخته و مردانه که حس واقعی بودن را به زیبایی هرچه تمامتر القا میکرد. مایکل ۶۲ سال دارد و این مسئله موجب شد تا نشود از او در حرکات موشن استفاده کنند و… جناب اریک جانسون ۳۲ ساله اینبار صداگذاری سم ما را بر عهده خواهد داشت فقط باید تا انتشار بازی صبر کرد و دید صدای او ما را ارضا خواهد کرد یا خیر. صداگذاری اسلحه ها و تیراندازیها و انفجارها هم به خوبی طراحی شده اند.

“مثل همیشه نورپردازی اغواگرایانه است”
اطلاعات زیادی از این بخش منتشر نشده است ولی دموی منتشر شده در نمایشگاه گویای مطلبی خوب برای طرفداران این بازی هست که باید گفت نورپردازی بازی کماکان نقطه عطف بازیست و انیمیشنهای بازی چه خود سم و چه دشمنان زیبا کارشده اند, طراحی سلاح ها و افکت انفجار خوب از کار درآمده اند. محیط بازی زیبا و با جزئیات تعبیه گشته است. تخریب پذیری بازی هم جالب طراحی شده است, خرد شدن شیشه ها و درب های چوبی. طراحی چهره کاراکترها هم خوب انجام شده است. کیفیت بافتها به ویژه در بخش در و دیوار و اندک گیاهانی که وجود دارد زیبا کار شده است. قسمت اغواگرایانه در این بخش برای نویسنده بخش نور خورشید بود که بسیار زیبا کار شده است. در مجموع این بخش جالب و خوب از آبدر آمده است.

“کاش مایکل در این سری هم میبود, کاش شاهد مخفی کاری بیشتری در این نسخه بودیم”
بسیار عالی, رسیدیم به بخش آخر و اینکه حالا با تمام تفاصیل بایستی منتظر این نسخه از بازی باشیم یا خیر, بی شک شما انتظار رو بکشید و نسخه ای از بازی رو تهیه کنید و لذتش رو ببرید ولی ای کاش اون صدای دل پذیر مایکل رو مجددا تجربه میکردیم, ای کاش روی المانهای مخفی کاری بیشتر صحه بگذارند, زمان زیادی تا انتشار بازی باقی هست پس بایستی منتظر عنوان کاملتری باشیم حتما دموی گیم پلی بازی را دانلود کنید و ببینید واقعا زیبا هست اتمسفر بازی. در مجموع خشونت واژه ای خواهد بود که بیش از پیش در این نسخه نمایان خواهد بود. پس خودتان را برای تجربه یک خشونت و کماندو بازی تمام عیار آماده کنید, هرشخصیتی چند بعدیست مثال مکس پین که روی دیگر شخصیت وی را شاهد بودیم اینبار هم بایستی روی خشن شخصیت سم را تجربه کنیم تا ببینیم که هیچ کس حق تف انداختن بر روی صورت او را ندارد زیرا که خود او یک ارتش است. ممنون که تا پایان همراه دنیروی دنیای بازیها بودید منتظر عناوین اولین نگاه دیگری از بازیهای بزرگ باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب