«دیوید کیج»: “من ایده سه پروژه بعدی خود را در ذهن دارم”
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391
نویسنده : داني

اقای «دیوید کیج» سازنده فرانسوی عنوان «باران سنگین» که بازی جدید «ماورا: دو روح» را در دست ساخت دارد اعلام کرده است”من دقیقا ایده سه بازی بعدی که خواهم ساخت را در ذهن دارم” او این جمله را در حالی گفته است که هنوز ساخت «ماورا: دو روح» به پایان نرسیده است.

او با منبع خبر GamesIndustry International در مورد چگونگی انتخاب ایده هایش برای بازی های جدید مصاحبه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

“صادقانه بگویم, من در حال حاضر ایده سه بازی که بعدا خواهم ساخت را در ذهن دارم. همچنین به سرعت در حال پردازش و ساخت «ماورا» هستم. من می دانم بعد از اتمام بازی چه کار خواهم کرد و مشغول ساخت چه بازی خواهم شد و باز هم من می دانم بعد از ان پروژه چه کار باید انجام دهم.”

“این عالی است چرا که من ایده های زیادی دارم که از عهده ساخت بیشتر ان ها بر نمی ایم. دیگر لازم نیست وقت زیادی بر روی این قضیه صرف کنم. این روش بازی سازی من است. من همیشه در حال فکر کردن هستم حتی زمان کار.”

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه «ماورا: دو روح» مشخص نشده است اما اقای دیوید کیج اعلام کرده است به زودی تاریخ عرضه بازی مشخص می شود.

«باران سنگین» و «ماورا» انحصاری کنسول خانگی سونی یعنی «پلی استیشن ۳» خواهند بود اما سونی باز هم استودیو Quantic Dream را خریداری نکرده است ولی همچنان رابطه بسیار قوی بین این استودیو و سونی وجود دارد.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب