سری بازی های “پیروان تاریکی” به تاریخ پیوستند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391
نویسنده : داني

همین طور که مستحضرید، مدتی پیش شرکت THQ دچار مشکلات مالی وحشتناکی شده بود و در پی این اتفاق این شرکت مجبور به فروش تمام دارایی های خود شد، از این رو اکثر استدیو های بازی سازی این شرکت پس از فروخته شدن، خانه های جدیدی برای خود یافتند. برای مثال، استدیوی ” THQ Montreal ” اکنون بخشی از دارایی های شرکت ” Ubisoft ” شده است و یا استدیوی ” Relic ” ، سازنده سری بازی ” Company of Heroes “، در حال حاظر متعلق به ” SEGA ” است. اما از بین استدیو های بازی سازی شرکت ورشکسته ی THQ ، بعضی از آن ها به علت نداشتن خریدار، فروخته نشده اند. که یکی از این استدیو ها، استدیوی “  Vigil Games “، سازنده سری بازی های ” پیروان تاریکی “، است.

در حال حاظر بسیاری از کارکنان استدیوی ” Vigil Games ” به ” Crytek ” پیوسته اند و به نظر می رسد که دیگر خبری از نسخه ی بعدی سری بازی های ” پیروان تاریکی ” نخواهد ببود.

چندی پیش آقای ” Patrick Liu ” از سران ” Rovio Entertainment’s “، در توئیتر خود از آقای ” Haydn Dalton ” پرسید که: ” آیا دیگر Darksiders ساخته نخواهد شد ؟ چرا ؟ ” و Dalton اینگونه به او پاسخ داد:

” بله، پاتریک این درست است … بعضی وقت ها چیز های خوب هم پایانشان سر می رسد، به همین دلیل تا وقتی که هستند باید ارزش آن ها را دانست. ”

این طور که معلوم است، بازی ” Darksiders II ” آخرین بازی از این سری بازی است و این سری بازی به تاریخ پیوسته است.

- Darksiders II
سازنده: Vigil Games
ناشر: THQ
سبک: اکشن، ماجراجویی
تاریخ عرضه: ۱۸th Nov 2012
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360, Wii U

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب