”Beyond: Two Souls” در مراحل نهایی ساخت قرار دارد و تاریخ عرضه بازی به زودی مشخص می شود
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نویسنده : داني

دیوید کیج، نویسنده و کارگردان بازی ” Beyond:Two Souls ” تایید کرد این عنوان ” Quantic Dreams ” مراحل نهایی ساخت خود را طی می کند و به زودی زمان انتشار آن مشخص خواهد شد.


در گفت و گویی با  IGN، کیج گفت:” Beyond در حالت بتا قرار دارد و تقریبا در مراحل نهایی ساخت خود به سر می برد. این عنوان سال جاری عرضه می شود و زمان دقیق انتشار آن بزودی اعلام خواهد شد.”

کیج همچنین نظر خود را درباره ی ممنوعیت استفاده از بازی دسته دوم در PS4 به اشتراک گذاشت:

“از یک سو، من موقعیت کاربران را درک می کنم. بازی ها گران هستند, وقتی کاربران چیزی می خرند دوست دارند آن را پس از استفاده معامله کنند تا بتوانند بازی های دیگری را انجام دهند و من این موضوع را درک میکنم.”
“اما از سوی دیگر، من صنعت و سیاست های ان را نیز درک می کنم. هر باری که شما یک بازی استفاده شده می خرید، پولی که خرج می کنید به جیب کسانی که ریسک کرده اند تا این بازی را بسازند و برای آن پول خرج کرده اند و آن را توسعه داده اند نمی رود. این هم کمی غیر عادلانه است.”
“راستش من پاسخ صحیح به این مساله را نمی دانم. نمی دانم که ایا درست است که بازی های استفاده شده خریدو فروش شوند یا نه. شاید بهتر باشد برای افرادی که واقعا بازی ها را دوست دارند توضیح داد که اگر آن ها بازی های استفاده شده بخرند، روزی خواهد رسید که اصلا بازی جدیدی وجود نخواهد داشت.”

منبعكdbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب