عرضه بازی Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge برای PS3 و Xbox 360
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
نویسنده : داني

TECMO KOEI بازی Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge که به طور انحصاری برای پلتفرم Wii عرضه شده بود را برای PS3 و Xbox 360 نیز معرفی کرد.

تغییرات جدید شامل شخصیت های قابل بازی بیشتر، مد های جدید گیم پلی، طراحی مجدد سیستم مبارزه در باس فایت و هوش مصنوعی ارتقا یافته دشمنان، سیستم ارتقای مهارت بهتر و محتویات اضافی برای قسمت آنلاین است.

در بازی قسمت Challenge mode وجود دارد که مراحل مختلفی را داراست و بازیکن می بایست در هر مرحله برای بدست آوردن بالاترین امتیاز تلاش کند. شش نوع سلاح جدید برای هایابوسا با نام های Jinran-Maru & Blade، Lunar Staff، Kusari-gama، Inferno، Wind Blades، Piercing Void وجود دارد.

شخصیت های Kasumi، Ayane و Momiji همگی به هایابوسا ملحق شده و قابل بازی هستند. شخصیت Ayane روند داستانی خود را در بازی دارد در حالی که دیگر شخصیت ها در بخش Chapter Challenge mode و Ninja Trials co-op قابل بازی هستند.

عرضه بازی به صورت خرده فروشی و هم به شکل دیجیتالی برای ماه آوریل سال ۲۰۱۳ تعیین شده است.

NINJA GAIDEN 3: RAZOR’S EDGE در اصل برای مخاطبان هاردکور سری طراحی شده بود که تغییراتی نسبت به نسخه های قبل خود مانند حذف عمده صحنه های QTE، سیستم مبارزه جدید و ارتقای هوش مصنوعی در آن ایجاد شده بود.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي
آخرین مطالب