«افسانه‌های ریمن» هم برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ تایید شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
نویسنده : داني

«افسانه‌های ریمن» بازی دیگری است که اکنون از انحصار کنسول خانگی نینتندو “Wii U” خارج می‌شود و به گفته‌ی ناشر و سازنده‌ی این عنوان یعنی یوبی‌سافت، برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز عرضه خواهد شد.

در بیانیه‌ای از سوی یوبی‌سافت، این شرکت تایید کرده است که این بازی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد. «یوبی‌سافت مون پولیه» که سازنده‌ی نسخه‌ی Wii U این بازی است، اکنون در حال کار بر روی نسخه‌های ۳۶۰ و پلی ۳ نیز می‌باشد.

“ما از بسیاری از صاحبان کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ و طرفداران ریمن شنیدیم که واقعا مشتاق بازی کردن ریمن هستند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که آن‌چه را که طرفداران از ما می‌خواهند را به آن‌ها بدهیم و این بازی خاطره انگیز و خلاقانه را از هیچ مخاطبی دریغ نکنیم.”

شاید افسانه‌های ریمن طرفدار پی‌سی بازی ندارد و یا شاید هم یوبی‌سافت منتظر است تا بازی بر روی کنسول‌ها فروش خود را بکند و بعد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را عرضه کند. احتمال این اتفاق به خاطر سابقه‌ی یوبی‌سافت و همچنین اتفاق مشابهی که برای «ریشه‌ها» افتاد فراوان است؛ اما هنوز هیچ چیز گفته نشده است.

نکته‌ای نیز در تفاوت نسخه‌های کنسولی به ذهن خطور می‌کند؛ چرا که اساسا رابط کاربری منحصر به فرد Wii U تاثیر فراوانی بر گیم‌پلی این بازی داشته است و عملا تصور انجام آن بدون گیم‌پد/تبلت Wii U غیر ممکن است. باید منتظر ماند و دید یوبی‌سافت چگونه حربه ای برای این اتفاق اجرا می‌کند.

«افسانه‌های ریمن» تا کنون چند باری با تاخیر در عرضه برای Wii U مواجه شده است. قبلا قرار بود در ماه مارس عرضه شود، اما تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد و اکنون از انحصار این کنسول خارج شده است. آیا این اتفاق برای بازی‌های انحصاری دیگر کنسول نینتندو، به خصوص انحصاری‌های ۳rd-Party خواهد افتاد؟ همین اتفاق را برای بازی های کنسول دستی این شرکت نیز شاهد بوده‌ایم. آخرین خبر مرتبط قاطعیت کونامی در عرضه‌ی نسخه‌ی اچ‌دی «کسلوانیا: آینه‌های سرنوشت» برای کنسول‌های این نسل است. قبل از آن هم «رزیدنت اویل: مکاشفات» برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی تایید شد و از انحصار نینتندو ۳DS در آمد. آیا اتفاق مشابه برای «شکارچی هیولا» و از همه مهم‌تر «بایونتا ۲» خواهد افتاد؟

- Rayman Legends
سازنده: Ubisoft Montpellier
ناشر: Ubisoft
سبک: سکوبازی دو بعدی
تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۱۳
پلتفرم ها: Wii U, PS3, Xbox 360

 

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي
آخرین مطالب