“Assassins Creed” بعدی دارای دوره زمانی, قهرمان و سازنده ای جدید خواهد بود
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
نویسنده : داني

عنوان بعدی از سری بازی های «اساسینز کرید» در یک دوره زمانی جدید اتفاق می افتد و قهرمانی جدید خواهد داشت. رییس شرکت «یوبیسافت» اقای Yves Guillemot اعلام کرده است “اساسینز کرید بعدی یک قهرمان جدید خواهد داشت, با یک تیم سازنده جدید ساخته خواهد شد و در یک بازه زمانی متفاوت اتفاق می اتفد. اینطور که اقای “Guillemot” اعلام کرده است یک جهش رو به جلو دیگر در انتظار نسخه جدید این سری است. لازم به ذکر است که این عنوان برای عرضه قبل از ماه اپریل سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است.

اقای Guillemot به سایت «ای جی ان» گفت:

“نکته مهم در مورد ساخت نسخه بعدی از این سری ساخته شدن بخش ها و مراحل متفاوت ان توسط چند تیم مجزا است که هر یک بر روی قسمتی از محصول کار می کنند و هر کدام چندین سال بر روی ان وقت صرف می کنند.”

اقای Guillemot حرفی در مورد تیم و استودیو جدید سازنده «اساسینز کرید» بعدی نزده است و همچنین مشخص نشده است که برای کنسول های نسل کنونی عرضه می شود یا برای کنسول های نسل بعد در راه است.

به زودی سایت معتبر «ای جی ان» با Yves Guillemot رییس شرکت «یوبی سافت» در مورد اینده این شرکت و برنامه ان بر روی کنسول های نسل بعد مصاحبه ای دارد.

پست اپدیت شد:

همچنین اقای «گیلموت» اعلام کرده است عنوان بعدی از سری بازی های «فار کرای» نیز در اینده ای نزدیک عرضه می شود و بازیکنان نباید همانند نسخه سوم بازی چهار سال صبر کنند و نسخه بعدی زودتر از این ها عرضه می شود.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب