از “Witcher 3: Wild Hunt” رونمایی شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391
نویسنده : داني

سرانجام از عنوان نقش افرینی شرکت لهستانی «سی دی پراجکت» یعنی «ویچر ۳: شکار وحشی» به طور رسمی رونمایی شد.

با توجه به گزارشات «گیم اینفورمر» این عنوان در سال ۲۰۱۴ برای رایانه های شخصی و «پلتفرم های های-اند» عرضه خواهد شد و تایید شده است اما تنها سوال این است که ایا این عنوان برای هر دو کنسول «ایکس باکس بعدی» و «پلی استیشن ۴» عرضه می شود یا خیر.

بزرگ ترین تغییر در بازی این است که این عنوان کاملا یک بازی «دنیای باز» خواهد بود همانند «اسکایریم» و هیچ مرحله و قسمتی در بازی وجود ندارد.

با توجه به اعلانات «سی دی پراجکت» این عنوان ۴۰ برابر بزرگ تر از نسخه قبل است و ۲۰ درصدر از دنیای «اسکایریم» بزرگ تر است و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد که از قسمت کاملا شمالی نقشه تا جنوبی ترین قسمت نقشه طی کنیم. «سی دی پراجکت» اعلام کرده است به لطف موتورگرافیکی ” Red Engine 3 ” در این بازی زمان لودینگ از بین می رود و تکستچر ها به خوبی لود می شوند.

در بازی مکانیک «شکار هیولا» نیز بنا شده است. این مکانیک و مهارت به شما اجازه می دهد به کمک کتاب های townsfolk سرنخی از دشمنان خود پیدا کنید. این مکانیک به شما کمک می کند که معجون مورد نیاز برای مبارزه ها را به راحتی پیدا کنید و نشان می دهد چطور باید به هدف حمله کنید.

خطوط «حمله با سلاح سرد», «معجون» و «جادو» نیز بیشتر توسعه پیدا کرده اند. استفاده از شمشیر در بازی پیشرفت قابل توجهی داشته است و دلپذیر تر شده است, همچنین حرکات جدیدی با شمشیر به بازی افزوده شده است که نیاز به خط «اسقامت» دارند.

“Inventory” در بازی مرتب تر و جمع و جور تر شده است و قابلیت ساخت سلاح های گوناگون و «کرفتینگ» نیز «گرالت» را قوی تر از همیشه کرده است. شما می تواند هر چیزی برا به زره ای که می سازید اضافه کنید. اسلحه و زره به وفور در دنیای بازی پیدا می شود.

داستان بازی به این شکل است که «گرالت» قهرمان بازی باید از دنیای بازی در مقابل شیطانی محافظت کند. گرالت می جنگد تا از عشق خود نیز محافظت کند. همانند اسکایریم در این عنوان نیز ماموریت های جانبی زیادی نیز وجود خواهد داشت.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب