بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
نویسنده : داني

 داستان Dead Space 3 حال و هوای نزدیکی به حالت تک نفره و دونفره خواهد داشت. چراکه قصه‌ی آن ماجرای دو بازمانده را روایت می‌کند. آیزاک کلارک و همراهش… آنها می‌توانند معماهای درون بازی را حل کنند، به جمع آوری مهمات و بسته‌‌های سلامتی بپردازند اما قابلیت احیا کردن یکدیگر را نخواهند داشت. بدین معنا که با کشته شدن بازیکن در بازی مرحله از آخرین چک پویت آغاز می‌شود.

.

هسته‌ی اصلی گیم پلی هم دچار اندک تغییراتی شده است. گویا آیزاک کرارک می‌تواند کاورگیری کند یا درصورت مواجه شدن با دسته‌ی عظیمی از دشمنان فرار را به قرار ترجیح دهد..! سلاح‌های جدیدی نیز در کنار پلاسما و آتش‌زا و تیغه‌های برنده تهیه شده است. همچنین در کنار دشمنان همیشه‌گی انسان‌ها نیز وجود دارند و آیزاک با اختلالات عصبی‌ای که دارد باید با شرایط محیط خودش را وقف دهد.

با اینکه آیزاک در این سفر تنها نیست و یکی از دوستانش او را همراهی میکند ولی همچنان با مشکلات روانی و عصبی  در حال مبارزه و ستیز است. پس از حوادث ناگواری که پشت سر گذاشته فکر و خیال‌های متعدد نتوانسته آرامش لازم را پیدا کند.

.

هوای سرد و بی‌روح و مرده که سیاره‌ای پوشیده از برف و متروک را به وجود آورده است. آن‌جایی که Dead Space 3 خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده اما به طور حتم اطلاعات جدیدی در نمایشگاه E3 امسال پیرامون آن خواهیم شنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب