بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1391
نویسنده : داني


Processor: 3Ghz Intel or AMD or any Dual Core
Memory: 1GB Ram(XP)/2GB Ram
Graphics: PCI Express SM3 NVidia 6600/ ATI 1300
DirectX®: 9
Hard Drive: 8GB free space
Sound: Any onboard sound card
Other Requirements: Online play requires log-in to Games For Windows – Live

اموزش نصب:
بعد از دانلود تمام فایل ها رو به وسیله نرم افزار winrar اسکتراکت کنید.فایل iso به دست امده را به وسیله نرم افزار Alcohol 120% مونت کرده و به نصب بازی بپردازید.
فایل های درون پوشه TRiViUM را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

  • حجم: 8351
  • پسورد: www.downloadaneh.com
  • منبع: www.downloadaneh.com
  • راهنمای دانلود

    - برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار مدیریت علاوه بر اینکه سرعت دانلود شما بیشتر خواهد شد احتمال خرابی فایل های دانلود شده کاهش می یابد.
    - فایل هایی که قصد دانلود آن ها را دارید به صورت تک تک دانلود کنید و از دانلود همزمان چندین فایل خودداری کنید تا هر فایل با بالاترین سرعت دانلود شود و احتمال خرابی آن کم شود. اگر همزمان قصد دانلود چند فایل را داشته باشید، ممکن است برخی از لینک ها خراب باشد ولی اگر به صورت تک تک دانلود کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.
    - در برخی از ساعات سرور دانلود مستقیم ممکن است به دلیل ترافیک زیاد سرعتش کاهش یابد و یا قادر به سرویس دهی نباشد در این گونه مواقع از لینک های کمکی استفاده کنید. (لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود)
    - فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
    - کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadaneh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
    - چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام خطای Password و یا CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود بازيدانلودبازي هاي جديدوقديم
برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد
آخرین مطالب