تفاوت‌های «بایوشاک: بی‌کران» در کنسول و رایانه‌های شخصی مشخص شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
نویسنده : داني

«بایوشاک: بی‌کران» بدون تردید از برترین و مورد انتظارترین بازی های سال جدید میلادی است. و قطعا همه‌ی ما می‌دانیم که استودیوی “Irrational Games” بازی‌هایی به گیمرها تحویل می‌دهند که همیشه از لحاظ گرافیکی حرف‌هایی برای گفتن دارند.

«کریس کلین» کارگردان فنی بازی در مورد تفاوت‌های دو نسخه‌ی کنسولی و نسخه رایانه‌های شخصی مصاحبه‌ای با IGN داشت که سایت gamingbolt قسمتی از آن را تحت عنوان “تفاوت‌های نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی بی‌کران” منتشر کرده است که گزیده‌ی آن را مشاهده می‌کنید:

کلین در ابتدا این گونه آغاز کرد:

“گرافیک و بافت‌های نسخه‌ی کنسولی «بی کران» شبیه به گرافیک این بازی در حالت Medium در رایانه‌های شخصی است و تفاوت دو نسخه در تنظیمات گرافیکی High , Very High و Ultra مشخص خواهند شد.”

وی ادامه داد:

“نسخه‌های کنسولی «بی کران» در یک دیسک عرضه خواهند شد در حالی که این تعداد در نسخه رایانه‌های شخصی به ۳ عدد دیسک می‌رسد چرا که نسخه PC شامل محتویات High Resoulation است که به شما اجازه می‌دهد گرافیک واقعی بازی را در رایانه خود مشاهده کنید.”

این صحبت ها نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید بازی را در بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید نسخه PC بهترین گزینه خواهد بود. Bioshock Infinite در تاریخ ۲۶ مارچ ۲۰۱۳ برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

- Bioshock:Infinte
سازنده: Double Fine Productions
ناشر: Irrational Games
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ March- فروردین ۱۳۹۲
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب