کارگردان Lightning Returns: FFXIII از عناصر اکشن در این عنوان می گوید
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : شنبه 30 دی 1391
نویسنده : داني

بر خلاف دیگر عناوین سری بازی های Final Fantasy که در آنها کنترل یک گروه از شخصیت ها را در دست می گرفتید، در Lightning Returns: Final Fantasy XIII تنها قادر به کنترل کردن Lightning خواهید بود. سیستم مبارزات بازی به طور کل دستخوش تغییر و به جای حالت نیمه نوبتی بازی های پیشین این سری، بیشتر شبیه به سری بازی های Kingdom Hearts شده است. به عقیده Motomu Toriyama، گارگردان این عنوان، این تغییرات به نفع سری هستند.

وی در مصاحبه با Nowgamer گفت: "اگر از نظر بصری به موضوع نگاه کنیم، با توجه به سیستم مبارزه نوبتی سری بازی های Final Fantasy (یا هر نقش آفرینی ژاپنی دیگر)، مبارزه تنها زمانی آغاز خواهد شد که دشمنان به شما حمله کنند و شما باید منتظر حمله دشمنان باشید. این به شدت غیر واقعی است. این تنها راه (تنها راهی که مورد پسند عام باشد) برای واقع گرایانه تر کردن سیستم مبارزات بازی است. اما با این حال همانند FFXIII و FFXIII - 2، عناصر استراتژیک در مبارزات و Command System در بازی وجود دارند."

وی افزود: " شما در بازی سه نوار Active Time Battle دارید و می توانید با تعویض Custom برای هر مبارزه خود را آماده کنید. پس بازی تماما اکشن نیست. در واقع آنقدر اکشن نیست که بیش از حد ساده و بی دردسر شده باشد. در بازی باید بیشتر فکر کنید، به نظر ما این یکی از میراث های FFXIII و FFXIII - 2 است که نمی خواهیم رهایش کنیم."

Lightning Returns: Final Fantasy XIII پاییز امسال برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع:bazicenter.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب