دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391
نویسنده : داني

راهنمای نصب

1- بعد از دانلود تمامی پارت ها انها را در یک پوشه قرار داده و پارت به عنوان مثال: Crysis.part01 را اکستراکت نمایید برای اکستراکت کردن نیاز به برنامه Winrar میباشد که بروی سایت موجود است این برنامه به طور خورکار تمامی  پارت ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بازی را از حالت فشرده به نسخه آماده نصب تبدیل مینماید

2- در صورتی که در هنگام اکستراکت با پیام خطایی مانند: ! CRC failed in the encrypted file FIFA 12 PC ld-fi12.iso (wrong password ?) مواجه شدید بدین معنی است که پارتی که دانلود شده در هنگام دانلود آسیب دیده و دچار مشکل شده است برای حل مشکل پارت خراب را باز کرده و از منوی Tools در Winrar و سپس گزینه Repair Archive اقدام به تعمیر پارت ناقص بپردازید در صورت نا موفق بودن عملیات پارت خراب را به کلی از سیستم حذف نمایید و مجدد پارت خراب را از سایت دانلود نمایید. البته در بسیاری از موارد شما با ارور Wrong Password هم مواجه میشوید که یا به دلیل اشتباه وارد کردن پسورد و یا به دلیل خرابی هنگام دانلود میباشد

نکته مهم: از آنجایی که شما ممکن است به دانلود مجدد پارت های خراب اقدام نمایید توجه داشته باشید که چون قبلا شما اقدام به دانلود نموده اید در هنگام دانلود مجدد این فایل در همان پوشه مجدد قرار گرفته میشود که به دلیل اینکه فایل قبلی با همان نام  موجود است دانلود منیجر اقدام به تعویض نام فایل به صورت مثال:  Nedd.for.speed.part11_2.rar مینمایید که این تغییر نام باعث میشود که در  هنگام Extract مجددا پارت ابتدایی (خراب) انتخاب شود که شما باز به ارور خرابی پارت مواجه میشوید پس به اسم فایل جدید دانلودی دقت نمایید.

نکته مهم: دانلود در هنگام شب به دلیل بالا رفتن ترافیک اینترنت کشور از سوی کاربران ( به منظور مجانی شدن ترافیک شبانه ) یکی از دلایل اصلی خراب شدن پارت ها در هنگام دانلود در بازه زمانی شب میباشد پس توجه کنید سعی کنید در این بازی زمانی از دانلود فایلها خودداری نمایید.

3- پس از اکستراکت موفقیت آمیز بازی شما به فایل ISO یا همان Image بازی روبرو میشوید که برای نصب برای کاربران PC باید توسط برنامه Daemon Tools فایل ایمیج را Mount نماید و یا توسط Winrar اکستراکت مجدد نموده و سپس نصب نمایید. برای کاربران XBOX هم میتوانند فایل ایمیج را  بروی دی وی دی 9 رایت نموده و استفاده نمایند.

4- تمامی بازی ها نیاز به نصب آخرین ورژن دایرکت ایکس که بروی سایت نیز موجود است و جدید ترین درایور کارت گرافیک میباشد همچنین به همراه بازی معمولا فایل های مورد نیاز بازی در پوشه Support و یا پوشه های جانبی با نام دیگر موجود است که نیاز به نصب این برنامه ها برای اجرا بازی میباشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلودترينربازي هادانلودبازي هاي كم حجمدانلودبازي هاي جديدوقديم
برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد
آخرین مطالب