ترمینال ریلتی:«مردگان متحرک:غریزه و بقا» یک شوتر اول شخص نیست بلکه اول شخص بقا است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 22 دی 1391
نویسنده : داني

استودیو «ترمینال ریلتی» سازنده عنوان «مردگان متحرک:غریزه و بقا» اعلام کرد طرفداران اشتباه نکنند این عنوان یک شوتر اول شخص نیست بلکه یک بازی اول شخص بقا است و بیشتر بر روی مخفی کاری و دقت بازیکن تمرکز دارد.

در یک گفت و گو با «یوروگیمر» رییس استودیو «ترمینال ریلتی» یعنی «گلن گمبل» اعلام کرد ان ها وقتی ساخت «مردگان متحرک:غریزه و بقا» را شروع کردند که ساخت «جنگ ستارگان کینکت» به پایان رسیده بود. ان ها نمی خواستند بازی را صرفا یک شوتر اول شخص بسازند بلکه در ذهن ساخت عنوانی متفاوت و جذاب را داشتند.

او به «یوروگیمر» گفت:

“ما یک چیز متفاوت می خواهیم.  جذب طرفداران سرسخت «ندای وظیفه» برای این عنوان سخت است و شاید برایشان خسته کننده باشد اما ما یک بازی را می سازیم که بیشتر حس واقعی بودن را منتقل کند. یک عنوان شوتر اول شخص, در مورد جنگ های پر سر و صدا است اما اول شخص بقا در مورد بهترین راه توصیف شوتر اول شخص است. این چیزی است که ما در ابندا شروع کار دنبالش بودیم. ما می خواهیم هر چه در سریال این عنوان رخ می دهد را به درون بازی منتقل کنیم.”

“در بازی شما باید بی سر و صدا حرکت کنید با توجه به فیلم این عنوان در این بازی نیز سه زامبی خطرناک است و می تواند شما را سریع از بین ببرد. همه چیز بازی از روی سریال این عنوان الگو برداری شده است و بزرگترین هدف ما برای این عنوان انتقال نکات مهم فیلم به بازی است.”

 

«مردگان متحرک:غریزه و بقا» در تاریخ ۲۹ مارچ برای PC,Xbox360,PS3,Wii U عرضه می شود.

 

- Walking Dead:Survival Instinct
سازنده: Terminal Realty
ناشر: Activision
سبک: اول شخص بقا
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ March- فروردین ۱۳۹۱
پلتفرم ها:PC, PS3, Xbox 360, Wii U

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب