قسمت اول از «مردگان متحرک» برای تعطیلات کریسمس به طور رایگان در شبکه‌ی لایو قرار گرفت
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 7 دی 1391
نویسنده : داني

به قول توئیتر IGN، استودیوی بازی‌سازی تل‌تیلز یک تعطیلات غمگین و ناراحت‌کننده‌ی پر درد را با رایگان کردن قسمت اول از بازی تحسین‌شده اش یعنی «مردگان متحرک» برای شما آرزو می‌کند.

طبق اخباری که رسیده به مدت یک هفته قسمت اول از بازی مردگان متحرک که در مراسم اسپایک توانست بهترین بازی سال ۲۰۱۲ شناخته شود، و بر اساس نظر بسیاری از سایت‌ها من جمله یاهو گیمز بهترین بازی سال بوده است، در شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو رایگان خواهد بود. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند آن را از طریق لایو اکانت خود دانلود کنند و کریسمس را با این یک قسمت سر کنند.

قسمت اول از فصل اول بازی که ۵ قسمت داشت، به شرح وقایع و باز شدن ابتدای داستان این بازی می‌پردازد. بر اساس نمرات، یکی از بهترین قسمت‌های این بازی همین قسمت اول بوده است. این بازی که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک سه بعدی ساخته شده است، اقتباسی است آزاد از کمیک‌های رابرت کرک‌من که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده و سریالی با همین نام با محوریت شخصیت‌های اصلی کمیک ساخته شده است. بازی دیگری با همین نام و پسوند «غریزه‌ و بقا» بر اساس وقایع سریال ساخته شده است و توسط اکتیویژن منتشر خواهد شد.

- The Walking Dead Season 1
سازنده: Telltales Games
ناشر: Telltales
سبک: ماجرایی
تاریخ عرضه: آپریل تا نوامبر ۲۰۱۲ – پنج قسمت
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360, iOS

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب