«کرایسیس ۳» در بدو انتشار برای پی‌سی همه‌ی برتری‌های گرافیکی را خواهد داشت
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 17 آذر 1391
نویسنده : داني

 طبق اعلام شرکت سازنده‌ی خوش‌نام «کرایتک» سومین قسمت اصلی از مهم‌ترین بازی این‌ شرکت در بدو انتشار برای پی‌سی، همه‌ی برتری‌های گرافیکی را خواهد داشت و همچون «کرایسیس ۲» بعد از عرضه افزونه‌های ارتقای گرافیک برای آن منتشر نخواهند شد.

 

کاربران از روز اول عرضه قادر خواهند بود تا بسیاری از تنظیمات بازی را شخصی سازی کنند، که طبق اعلام “PC Gamer” این تنظیمات شامل “Game Effects; Object; Particles; Post Processing; Shading; Shadows; Water; Anisotropic Filtering; Texture Resolution; Motion Blur Amount” و “Lens Flares” می‌شود. همان طور که می‌بینید، کیفیت بافت‌ها که در کرایسیس ۲ بعد از عرضه‌ی افزونه‌ای با حجم نسبتا زیاد، به حالت HighRes در آمد، در این بازی از ابتدا در این کیفیت خواهد بود و قابل تنظیم است.

«مارکو کوربتا» کارگردان فنی بازی در مورد این بازی گفته است:

“کرایسیس ۲ در هنگام عرضه همه‌ی این امکانات را نداشت چون ساخت و توسعه‌ی بازی برای کنسول‌ها بیش از حد تصور کرایتک، وقت برده بود.”

وی همچنین اضافه کرد که “تیم ساخت بازی نسبت به کرایسیس ۲ بهبودهای بزرگی ایجاد کرده است، مخصوصا در بخش «هوش مصنوعی» سیستم انیمشن‌ها، آب، میزان غلظت مه، سایه‌ی ابرها، “AA”، لباس‌ها، گیاه‌ها، ذرات و چمن.” در ادامه وی گفت که سال گذشته، زمان قابل توجهی به ارتقای سیستم‌های مختلف بازی در کنار “بهینه‌سازی حافظه” گذرانده شده است.

وی در ادامه گفت:

“یکی از مهم‌ترین اهداف ما در این پروژه، بهبود کیفیت تصاویر بوده است، و در این راه تکنیک‌های مبتنی بر دایرکت‌ایکس ۱۱ زیادی را بر روی PC اعمال کردیم، که به معنی این است که بازی‌کنندگان می‌توانند تکنیک مورد نیاز و موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنند. اصل این هم به موتور بسیار با انعطافمان بر می‌گردد.”

این بازی که قطعا یکی از گزینه‌های مورد نظر جمع کثیری از PC بازان است، برای این پلتفرم و نیز برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 منتشر می‌شود. با توجه به صحبت‌های انجام شده و دقت در سیستم مورد نیاز اجرای بازی، می‌توان گفت که نسخه‌ی PC بازی به شدت زیبا خواهد بود، در کنار آن، نسخه‌های کنسولی هم قطعا بسیار خوب هستند، اما بعید است استانداردهای گرافیکی دستگاه‌ها در فوریه‌ی ۲۰۱۳ تغییر کند.

- Crysis 3
سازنده: Crytek
ناشر: EA
سبک: تیراندازی اول شخص
تاریخ عرضه: فوریه ۲۰۱۳
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب