برخی از «هیلو ۴» بازها در اتصال به سرورهای آنلاین بازی مشکل دارند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391
نویسنده : داني

برخی از کاربران بازی هیلو ۴ در طی سه روز اخیر نمی‌توانند به سرورهای این بازی متصل شوند. بازی‌کنندگان اعتقاد دارند که این مشکل از ۲۶ نوامبر که آخرین مرحله‌ از «عملیات اسپارتان» منتشر شد شروع شده است.
بازی‌کنندگان ظاهرا در فضای قبل از اتصال به سرورها گیر می‌افتند و نمی‌توانند به سرورهای اصلی متصول شوند. این مسئله باعث شده بسیاری از رنک‌ها و امتیازات ریست شوند. امتیازهای تجربه هم بدین ترتیب با سرعت بسیار کمی به دست خواهند آمد.

یکی از اعضای انجمن‌های گفتمان هیلو در پستی از طرف تیم فنی اعلام کرد که این مسئله رویت شده و ۳۴۳ در حال برطرف کردن مشکل است.

“تعداد کمی از بازی‌کنندگان این مشکل را با سرور از دیروز داشته‌اند. ما در حال حاضر در صددیم این مشکل را حل کنیم و قطعا به روزرسانی برای آن منتشر خواهد شد.”

در همین پست از بازی‌کنندگان تقاضا شده است که برای تسریع روند برطرف سازی مشکل، اطلاعات خود را در اختیار این تیم قرار دهد. در چند روز اخیر، توئیتر هیلو وی‌پوینت ساعات بسیار شلوغی را تجربه کرده است و شکایت‌های بازی‌کنندگان از وضعیت سرور به قدری زیاد بوده است که در این توئیتر بارها نوشته شده است که “ما به شدت با سرور مشغولیم تا این مشکل را برطرف کنیم.” و در نهایت عنوان شده است که “به خاطر این پیشامد از همه عذرخواهی می‌کنیم.”

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب