استودیوی جدید Black Tusk در حال کار بر روی «پروژه‌ی بزرگ سرگرمی» دیگری از مایکروسافت – به بزرگی هیلو
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391
نویسنده : داني

استودیوی تازه تاسیس شهر ونکور که از استودیوهای تحت مالکیت مایکروسافت است، در حال ساخت یک بازی تمام عیار برای کنسول ۳۶۰ است.

این خبر را ابتدا روزنامه‌ی محلی Vancouver Sun اعلام کرد و نوشت:

“کارکنان این استودیو به طور میانگین دارای ۱۲ سال سابقه کار بر روی عناوین تراز اول (AAA) هستند و از افراد سرشناس دخیل در ساخت فیلم های بلاک‌باستر هالیوودی، بازی‌های بزرگ، تیم‌های بزرگ با بودجه های بزرگ تشکیل شده‌اند.”

میشل کرامپ، که قبلا در الکترونیک آرتز کار می‌کرده اکنون به عنوان رییس این استودیو انتخاب شده است. وی در مورد پروژه‌ای که آن‌ها اکنون بر روی آن کار می‌کنند گفت:

“از چیزی که اکنون ما در حال کار بر روی آن‌هستیم، به عنوان پروژ‌ه‌ی بزرگ بعدی مایکروسافت در بخش سرگرمی شناخته می‌شود. ما در حال کار بر روی یک بازی موجود نیستیم و از پایه یک بازی کاملا جدید را می‌سازیم. ما می‌خواهیم چیزی شبیه به هیلو را در ونکور بسازیم. که واقعا هیجان‌انگیز است.”

تجربه نشان داده است که استودیوهایی که از چنین کارکنانی بهره‌مند هستند، همیشه عناوین بسیار خوبی را تحویل صنعت بازی می‌دهند. و باز هم تجربه ثابت کرده است که مایکروسافت در گردآوری چنین تیم‌های متخصص و با سابقه‌ای (همچون اعضای ۳۴۳) مهارت دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پروژه‌ی بزرگی که از آن صحبت شده است و اتفاقا در اواخر نسل حاضر برای ۳۶۰ منتشر می‌شود، به بزرگی سری هیلو خواهد بود یا خیر.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب