برای تجربه‌ای ناب از «فارکرای ۳» در رایانه‌ی خود، حتما افزونه‌ی روز اول را دریافت کنید
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391
نویسنده : داني

آیا قصد دارید که عنوان Far Cry 3 را بر روی رایانه‌ی شخصی خود بازی کنید؟ اگر جواب مثبت است، حتما افزونه‌ی “حیاتی” روز اول این بازی را دریافت کنید و بدون آن به سراغ بازی نروید.
یوبی‌سافت اعلام کرد که افزونه‌ی ۱٫۰۱ برای تجربه‌ی بهتری از بازی نیاز است. این افزونه برای کسانی که نسخه‌ی اصلی را خریداری می‌کنند از طریق Uplay به صورت خودکار نصب می‌شود. کسانی که بازی را غیراصل تهیه می‌کنند باید منتظر منتشر شدن فایل‌های افزونه در فضای مجازی باشند.

این بازی برای PC در استیم عرضه نمی‌شود، دلیل این مسئله را هنوز هیچ یک از شرکت‌های والو و یوبی‌سافت توضیح نداده‌اند.

اما، این افزونه چه می‌کند؟

این افزونه به طور کلی در بخش چندنفره کارایی و پایداری را بهبود می‌دهد، مشکلات گفتگوی صوتی را برطرف می‌کند، مشکلات بخش همکاری را حل می‌کند و ویرایشگر نقشه را بهبود می‌دهد. همچنین در بخش تک نفره کارایی و پایداری را افزایش داده، مشکلات بافت آب را حل می‌کند و دیگر گلیچ‌های بازی را برطرف می‌سازد. دیگر موارد را در این‌جا بخوانید.

فارکرای ۳ که یکی از عناوین اول شخص بارز امسال است، فردا رسما در سراسر جهان توزیع شده، اما نسخه‌های امریکای شمالی آن یک هفته است که منتشر شده‌اند. این بازی برای پلتفرم‌های PC و کنسول‌های HD عرضه شده و به طرز باورنکردنی در لیست نامزدهای اسپایک حضور ندارد. این بازی در نظر منتقدان یکی از بهترین عناوین امسال است و با استقبال و تحسین منتقدان مواجه شده، انتظار می‌ود در هفته‌های بعدی با فروش خوبی مواجه شود.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب