کارگردان هنری و انیمشن بایوویر: FrostBite 2 بی‌نظیر است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
نویسنده : داني

«نیل تامپسون» کارگردان هنری و انیمیشن بایوویر، این تصویر را در بخشی از صحبت‌های خود در مورد این که بازی‌های رایانه‌ای چگونه در این سال‌ها پیشرفت کرده‌اند، به نمایش در آورد.

وی ابتدا یک تصویر از بازی آرکید کلاسیک به اسم Space Invaders نشان داد. دو تصویر بعدی متعلق به بازی «اثر جرمی ۳» بوندن و بعد، اولین اسکرین شات از بازی «عصر اژدها ۳» نشان داده شد. در حین نمایش این تصاویر، وی می‌گفت:

“این گونه بود که ما از این (تصویر اول) به این رسیدیم (تصویر دوم) و این (تصویر سوم) و در نهایت، … به این (تصویر آخر). این تصویر از بازی Dragon Age: Inquisition و اولین تصویری است که کسی خارج از استودیوی بایوویر از این بازی مشاهده می‌کند.”

تامپسون این تصویر را برای مدت زمان زیادی روی صفحه نمایش نگه نداشت. خوشبختانه در ۳ ثانیه‌ای که این تصویر به نمایش در آمده بود، یکی از طرفداران حاضر توانست یک عکس از آن بگیرد و در انجمن‌های گفتگوی بایو قرار دهد. البته، قرار است تصویر با کیفیت بالا به زودی به دست ما برسد.

بعد از سخنرانی تامپسون در مورد مسئله‌ی پیشرفت بازی‌ها، یکی از جمعیت در مورد این‌که “انجین فراست‌بایت ۲ چه تاثیری بر ساخت عصر اژدها ۳ گذاشته است” از او پرسید و وی این‌گونه جواب داد:

“اثر جرمی با آنریل ساخته شده بود، و عصر اژدها توسط انجین Eclipse ساخته شد. من فکر می‌کنم که وقتی عصر اژدها ۲ منتشر شد، بسیاری به این نتیجه رسیدند که این موتور پایه کم کم باید از دور خارج شود و کارایی لازم که در زمان انتشار خود داشت را از دست داده است.”

وی این‌گونه ادامه داد:

“مطمئنا Frostbite موتور ساخت میدان نبرد است که توسط DICE ساخته شده. یک انجین بسیار بسیار زیبا. و چیزی که ما یافتیم، جز پیشرفت با عصر اژدها ۳ نیست. طراحانی که با Eclipse زور ورزی می‌کردند، حالا به ستایش Frostbite می‌پردازند. و پیشرفت‌های حاصل، میخ‌کوب کننده است.”

او با اشاره به تصویری که قبلا نشان داده بود، تاکید کرد:

“فکر می‌کنم اسکرین شاتی که چند لحظه قبل نشان دادم، میخ‌کوب کننده بود. چنین چیزی برای مراحل اولیه‌ی ساخت غیر عادی است. معمولا شما به چنین کیفیتی تا یک هفته قبل از گلد شدن بازی نمی‌رسید.”

تامپسون به سوال کوتاه این طرفدار جواب قابل توجهی داد و در ادامه گفت:

“همچنین این موتور کار من را هم ساده‌تر کرده است. چون الان تنها کاری که من باید کنم بحث و تبادل نظر با زیردستانم در مورد رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه است. وقتی شما یه طراح شخصیت و یا محیط هستید، شما بر روی قسمت کوچکی از یک کل بزرگ‌تر از بازی تمرکز می‌کنید. به عنوان یک کارگردان، شما باید حواستان به کل بازی باشد، تصویر و همه‌ی آن‌چه که در آن است. یک انجین مثل Frostbite به شما اجازه می‌دهد که بر روی چیزی بیش از مشکلات فنی مهندسی برای فقط اجرا شدن آن چیز لعنتی تمرکز کنید.”

تا کنون چیزهای خیلی زیادی در مورد عصر اژدها ۳ نمی‌دانیم. می‌دانیم که پاییز ۲۰۱۳ منتشر می‌شود، و مراحل قبل از تولید طولانی‌تری نسبت به عصر اژدها: ریشه‌ها، اثر جرمی و عصر اژدها ۲ داشته است و یک مرحله از آن به بزرگی همه‌ی مراحل عصر اژدها ۲ خواهد بود.

بایوویر هنوز اطلاعات دقیقی از زمان و پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام نکرده است. مطمئن نیستیم که این بازی یک بازی برای نسل حاضر خواهد بود یا نسل آینده. یا هر دو؟

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب