شماره ۴ های دوست داشتنی
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 12 آبان 1391
نویسنده : داني

این لیست هیچ گونه ترتیب خاصی از لحاظ اولویت و برتری را ندارد و بازی های به صورت کاملا تصادفی مرتب شده اند

Silent Hill: The Room

میانگین امتیاز در سایت metacritic : 76

بازی Silent Hill: The Room به نحوی از تمامی سه نسخه قبلی متفاوت بود و در واقع یکی از بهترین بازیهای استدیوی studio Team Silent بود . محصول نهایی این استدیو واقعا ترسناک بود و نام ” اتاق ” برای این محصول یکی از بهترین انتخاب ها بود . هرچند موفقیت این نسخه باعث شد نسخه ناموق بعدی ساخته شود و بعد از ان استدیو به کلی تعطیل شود و ساخت بازی به دست استدیوی های غربی بیافتد .موسیقی این بازی به یکی از بهترین موسیقی ها تبدیل شد و این بازی توانست بهترین بازی PS2 در همایش E3 سال ۲۰۰۵ توسط IGN شود .

Soul Calibur IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :85


سری بازی Soul Calibur همواره دارای فرازو نشیب های زیادی بوده است .اما نحوه مبارزات و جلوه های بصیری بازی همیشه جزوه بهترین ها بوده است . در نسخه ۴ ام این موارد به بهترین شکل پیاده سازی شد . به این موارد قابلیت های فوق العاده شخصی سازی، گرافیک و گیم پلی خیره کننده ، داستان جالب را اضافه کنید، از همه مهمتر Tower of Lost Souls باعث شد این نسخه یکی از بهترین نسخه های در بین شماره ۴ ها باشد .

Grand Theft Auto IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :98


راک استار هیچ وقت زمان خود را هدر نمی دهد . ساخت بازی های open world  همیشه در این استدیوی با موفقیت همراه بوده است . سری بازی های GTA همواره یکی از بازیهای مبهوت کننده بوده است و بازی کننده ها ساعت های زیادی را صرف انجام این سری از بازی های کرده اند . داستان و گرافیک و موسیقی و گیم پلی بازی همیشه از قوی ترین ها بوده است .اما نسخه چهارم این بازی در واقع تکمیل کننده نسخه های قبلی و ارائه کننده بهترین ویژگی ها در یک بازی بوده است . همین باعث شده است که نسخه ۵ ام این بازی در لیست همه بازی کننده قرار بگیرد .

Street Fighter IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


بازی Street Fighter همواره یکی از بهترین بازیهای مبارزه ای بوده است . اما بعد از نسخه سوم این بازی سازندگان آن به موفقیت نسخه بعدی کمی تردید داشتند . به همین دلیل تصمیم گرفتند بازی به همان سبک قدیمی و دور از گرافیک های فوق مدرن امروزی باشد و در این امر هم موفق ظاهر شدند . در واقع کپکام نشان داد که با نگه داشتن همان ویژگی های گذشته و ترکیب کردن انها با تعداد محدودی ویژگی جدید می توان بازی ساخت که هم طرفداران سرسخت را راضی کرد و هم طرفدارانی جدید به دست اورد . نوع مبارزات ، موسیقی ، شخصیت ها و نوع گرافیک و گیم پلی بازی توانست توجه بسیاری را جلب کند .

Resident Evil 4

میانگین امتیاز در سایت metacritic :96


بازی Resident Evil 4 که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد در ابتدا تمامی خاطرات را از نسخههای قبلی ای نبازی به کلی از بین برد یا بهتر بگوییم همه را بلعید ! ویژگی های ترسناک در این باز باعث شد که کلا سبک ترسناک دچار تغییر و تحول شود و نوع زاویه دوربین و گیم پلی و همه چیز در این بازی نوع اوری بود . تا به امروز سازندگان این بازی خواسته اند که موفقیت های نسخه ۴ این بازی را تکرار کنند  ولی حتی نزدیک هم نشده اند . این بازی یکی از بهترین بازیهای نسخه ۴ است که تا به حال ساخته شده است و تا کنون هیچ کدام از نسخه های Resident Evil نتوانسته اند کمی به موفقیت های ان نزدیک شوند .

Call of Duty 4: Modern Warfare

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


این بازی در واقع پل موفقیت های اکتیویژن و اینفینیتی وارد است . با ساخت این بازی راه برای ساخت نسخه های بعدی هموار شد و توانست رکورد ها را در دنیای بازی ها جابجا کند .کسی به فوق العاده بودن این بازی شک ندارد . مخصوصا که این بازی توانست نوع جدید از مبارزات تحت شبکه انلاین را به نمایش بگذارد به نحوی که همچنان بخش انلاین این بازی طرفداران پروپاقرصی دارد . نسخه های بعدی این بازی گرچه توانستند در فروش موفقیت های زیادی کسب کنند اما همه ان موفقیت ها مدیون این بازی فوق العاده بود . این بازی با اینکه همزمان با بازی فوق جنجالی کرایسیس ساخته شد ولی نه تنها زیر سایه گرافیک فوق العاده ان قرار نگرفت بلکه در نظر بسیاری از منتقدان نیز بهترین بازی سال شد .

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


یک بازی تمام و کمال ،  نسخه ای که توانست نظر تقریبا تمامی منتقدین را به خود جلب کند و حتی عنوان بازی سال را با بهترین نمره ها به دست اورد.این بازی با نظارت و کارگردانی مستقیم کوجیما ساخته شد و باعث شد نسخه بعدی این بازی به تعویق بیافتد چرا که کوجیما بارها اظهار کرده بود که ساخت نسخه ای که بتواند از Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots پیشی بگیرد کاری به شدت دشوار خواهد بود و به این زودی ساخته نخواهد شد . در نهایت نسخه بعدی این بازی معرفی شد و قرار است با یک موتور فوق پیشرفته ساخته شود . خیلی ها معتقد هستند که این نسل نمی تواند جواب گوی موفقیت های نسخه بعدی این بازی باشد و بهتر است نسخه بعدی این بازی به نسل بعد منتقل شود .

The Elder Scrolls IV: Oblivion

میانگین امتیاز در سایت metacritic :93

بازی Oblivion  یک بازی بسیار زیبا بود . پادشاه قبلی توسط یک ادمکش به قتل رسیده بود و شخصیت اصلی بازی می بایست به دنبال وارث تاج و تخت که خالی بود باشد . داستان بازی کشش های بسیاری داشت . به این موارد حمله شیاطین رو هم اضافه کنید . داستان این بازی تقریبا بی نقص بود .هوش مصنوعی جدیدی در بازی به کار گفته شد . انیمیشن ها و حرکات لب ها و صورت ها در این بازی به شدت عالی کار شده بود ، صحبت ها و گفت گو ها و دیالوگ ها در این بازی بی نقص بودند . همین مورد باعث شد که سازنگان بازی با وسواس خاصی به دنبال نسخه بعدی این بازی باشند .در واقع این نسخه پلی شد برای موفقیت نسخه بعدی این بازی که در این امر هم کاملا موفق ظاهر شد .

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب