رقابت بین سه ادمکش -مرحله ای خیالی
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 11 آبان 1391
نویسنده : داني

محل اقامت او در یک قلعه نظامی است که ظاهری قدیمی دارد و مخروبه هایی هم در کنار قلعه وجود دارد که نشان از نبردی سخت در انجا را می دهند . داخل قلعه افراد مزدور بسیاری دیده می شوند و عموما به راحتی و به سبک “بکش برو جلو”  نمی شود وارد قلعه شد . اتاق محل اقامت  رئیس در بالاترین  اتاق برج اصلی این قلعه که در ضلع شرقی آن و مجاورت دریا است  واقع شده است و درب ورودی اصلی قلعه در بخش غربی ان است .

برای رسیدن به این اتاق باید از درب اصلی قلعه وارد شد و از حیاط و بین نیروها گذشت و خود را به درب اصلی برج رسانید و سپس به نحوی از برج بالا رفت و یه به هر طریقی خود را به اتاق رئیس رسانید. نگهبانان این بخش لباس های خاصی دارند و به طور منظم شیف های نگهبانی را تعویض می کنند.مستخدم و یا آشپزی هم برای رئیس به صورت شخصی غذا نمی برد و همیشه غذا را یکی از سربازان نگهبان برای رئیس می برد و قبل از رئیس نیز یک نفر غذا را تست می کند تا مسموم نباشد.

( بین درب اصلی و برج اصلی یک حیاط و تعداد زیادی ساختمان و پست های گشت و همچنین یک شبکه فاضلاب آب کوچک وجود دارد )

در داخل حیاط قلعه نیز ساختمان ها و محل های نگه داری و انبار هایی وجود دارد که عموما در ارتفاع پایین تری نسبت به برج اصلی قرار دارند .نگهبانان دارای سلاح های گرم وحتی دور بردهستند . همچنین انواع سلاح های سرد در حیاط قلعه به وفور یافت می شود. همچنین سگ های نگهبان نیز در گشت های بازرسی وجود دارند .درب قلعه نیز به شدت مراقبت می شود.
بر روی دیوار های اصلی قلعه نیز تعدادی سرباز با فاصله ای دور از هم قرار داده شده اند . قلعه فاقد هر گونه قفل امنیتی پیش رفته است و برای همین تعداد سربازان برای محافظت از قلعه بی شمار است .سقف بخش هایی از قلعه دارای بخش های مخروبه و در حال تعمیری است .مقتول و شخصیت بد داستان هم مانند انسان های عادی است و هیچ قدرت فرابشری ندارد .
قلعه دارای یک سیستم اعلام خطر است و به محض به صدا در امدن سیستم تمامی افراد از حضور یک قاتل با خبر می شود.

ویژگی های این سه نفر :

اتزیو : گرچه امسال ما بازی از او نداریم و دیگر هم شاهد هنر نمایی های او نخواهیم بود او خیلی زیبا وارد دنیای قاتل ها شد و ماجراهای جالبی را برای خود رقم زد و در نهایت هم در کمال ارامش و به صورت دراماتیک از دنیا رفت . او قاتل به دنیا نیامده بود و مهارت های ویژه ای هم نداشت و مانند قاتل ها امروزی هم در یک برنامه نظامی و پروژه سری دولتی حضور نداشت اما کم کم تبدیل شد به یکی از بهترین قاتل های این نسل از بازی های رایانه ای.شمشیر و تیغه های مخصوصی را حمل می کند و می تواند به راحتی از هر دیواری بالا برود .می تواند بین مردم عادی و علوفه ها مخفی شود.

مامور ۴۷ : او حاصل یه برنامه ریزی مهندسی و نظامی است و در واقع به نحوری به وجود امده است که یک قاتل تمام و کمال باشد . او اموزش های نظامی و حرفه ای ادم کش ها را دیده است .بسیار خونسرد است و خیلی هم صبور .شیک پوش است و در مواقع عملیات بسیار خشن . هیچ احساسی نسبت به طرف مقابل خود ندارد و تنها هدفش پایان رساندن ماموریت است .بسیار دقیق و حساب شده عمل می کند.می تواند تغییر لباس دهد وعموما تا پایان عملیات کسی متوجه حضور او نمی شود.

کوروو : شخصیت کوروو از بازی Dishonored ،او امسال به جمع این افراد اضافه شده است . ساکت است و اصلا حرف نمی زند . یک نظامی سابق است که بر حسب اتفاقاتی تبدیل به یکی از قوی ترین ادم کش ها می شود .بسیار باهوش است ودارای قابلیت های عجیبی است . می تواند زمان را برای مدت کوتاهی متوقف کند ، ذهن افراد رابرای مدتی به تسخیر خود در اورد و یا باعث حمله موش ها به دیگر انسان ها شود ،همچنین قابلیت تلپورت و جهش مکانی را در فاصله های کوتاه دارا می باشد.

این سه نفر از فاصله مشخص و یکسان نسبت به قلعه مرحله خود را اغاز می کنند و هر کدام با توجه به ویژگی های خود ( که عموما در بازی هایشان شاهد انها بوده ایم ) می خواهند زودتر از دیگری مامورت را به پایان برسانند. هیچ محدودیت زمانی هم برای این عملیات وجود ندارد و از لحاظ تجهیزات این سه نفر به تمام تجهیزاتی که تا به حال در اختیارشان قرار داده شده است دسترسی دارند .

به نظر شما کدام یک از این سه نفر بنده با قابلیت هایشان دراین رقابت موفق خواهند بود؟

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب