المان‌های آنلاین ZombiU از Dark Souls الهام گرفته شده
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 27 مهر 1391
نویسنده : داني

سازنده‌ی بازی ZombiU یک مقایسه‌ی جذاب انجام داده است و اعتقاد دارد که این بازی، یعنی ZombiU در دی‌ان‌ای خود اندکی Dark Souls دارد!

در گفتگویی با EL33TOnline تهیه‌کننده‌ی بازی، «نیکولاس رابین» گفت که بخش مولتی پلیر بازی وحشت بقا‌ی Wii U در المان‌های اساسی پیرو روشی است که توسط From Software محبوب شده است. وی گفت:

“ویژگی‌های آنلاین بازی ما از Dark Souls, Demon’s Souls الگو گرفته اند، و بیشتر در ساختن چالش‌ها این الگوبرداری انجام شده است. سخت اما منصفانه! و در پایان وقتی شما به هدف دست می‌یابید می‌گویید «ایول!»”

وی همچنین اظهار داشت که میزان سختی بازی نیز از نوستالژی الهام گرفته است:

“همان حس بازی‌های ویدئویی که وقتی جوان بودیم داشتیم. در بازی‌های ویدئویی مدرن، ما احساسات خوبی به نمایش می‌گذاریم، اما یک چیز را از یاد برده‌ایم. حسی که به ما می‌گفت ‘خیلی خب، خیلی سعی کردم، خیلی سخت بود، ولی بالاخره ردش کردم.’ از همان لحظه‌ی سخت خاطره‌ی خوبی در ذهن دارید و برای دیگران بازگو می‌کنید. این کاری است که ما سعی کرده‌ایم با بازی خوب کنیم.”

وی در ادامه دوباره گفت که با طراح ارشد بازی بر سر ساختن چالش‌های منصفانه اما سخت بحث زیادی داشته است و به طرفداران اطمینان داد که با یک بازی خاطره انگیز مواجه خواهند شد که رد کردن تک تک مراحل آن، حس رضایت خاصی را به شما القا می‌کند.

ZombiU یکی از عناوین لانچ کنسول Wii U‌ است که در ماه‌های آینده (نوامبر و دسامبر) منتشر می‌شود.

منبع:dbzinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب