فیلم Gears of War دوباره جان می‌گیرد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 21 مهر 1391
نویسنده : داني

به نظر می‌رسد قطار پروژه‌ی از کار افتاده و طولانی فیلم Gears of War دوباره به حرکت در آمده است.

به گزارش Variety شرکت New Line پروژه‌ی ساخت فیلم Gears of War را در حالی کنار گذاشته است که بر روی «هابیت» تمرکز دارد، و Creative Artists Agency به عنوان حافظ منافع اپیک، آماده است که این فیلم را به شرکت دیگری ببرد.

این شرکت گفته است که به دنبال تهیه‌کنندگان دیگری برای این پرروژه که از سال ۲۰۰۷ در اختیار New Line بوده است می‌گردد، و به نتایجی هم دست یافته است. Len Wiseman کارگردان و تهیه کننده‌ی Underworld و بازسازی Total Recall در کنار تیم ساخت فیلم Twilight این نتایج به دست آمده هستند.

همچنین فیلم‌نامه نیز تا کنون چندین بار دست به دست شده است، اولین نویسنده Chris Morgan بود که فیلم Wanted را در کارنامه دارد، بعد از او نام Billy Ray به میان آمد که او هم به خاطر فیلم State of Play شناخته می‌شود. این اواخر اما نویسنده‌ی فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides یعنی Stuart Beattie به میان آمده است که فیلم‌نامه‌ی پیشنهادی او برای مذاکره با تهیه‌کنندگان جدید فیلم فرستاده می‌شود.

تبدیل بازی به اثر سینمایی قابل قبول کار سختی است و با وجود این مشکلات به نظر نمی‌رسد ساخت فیلم Gears of War موفقیت آمیز باشد. مخصوصا این که بعد از جدا شدن Wiseman در سال ۲۰۱۰ این پروژه توقف طولانی مدتی داشت و تا کنون حرکتی برای ساخت آن صورت نگرفته است. این اواخر هم که کارگردان خلاق بازی یعنی کلیف بی از اپیک جدا شده است و کاری از او هم بر نمی‌آید.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب