نمایشی بحث برانگیز !!! (بحث در مورد بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes)
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 3 مهر 1391
نویسنده : داني

ولین دمو از این بازی

MGS: GZ با یک دموی 20 دقیقه ای به نمایش درآمد که روی یک High End PC اجرا می شد و البته مشخصات این سیستم هنوز مشخص نیست. خیلی ها احتمال می دهند که این بازی سال آینده برای PS3 و Xbox 360 عرضه شود، اما نباید از یاد برد که ممکن است این بازی برای نسل بعد منتشر شود. بر اساس اطلاعاتی که Kutako منتشر کرده، PCای که این دمو روی آن به نمایش درآمده، دقیقاً مشخصاتی با سخت افزار PS3 و Xbox 360 داشته است. دموی بازی شامل صحنه های بارانی ای بود و قسمتی را به نمایش درمی آورد که نیروهای امنیتی در حال نگهبانی بودند. باران بسیار شدید می بارید. شخصیتی در زیر باران نشان داده شد که صورتش مشخص نبود.

او موتور سیکلتی در اختیار دارد که روی آن علامت XOF دیده می شود. مشخص است که XOF برعکس FOX است! به نظر می رسد که از FOX دو شخصیت Zero و Big Boss و یا دو شخصیت Liquid و Solid Snake به وجود آمده اند. Big Boss یک Visors دارد و قبل از اینکه از آن استفاده کند، چشم بندش مشخص می شود. کوجیما قسمت هایی از گیم پلی بازی را به نمایش درمی آورد و در آن Snake به شکل نیم خیز راه می رود. هیچ گونه Camoای دیده نمی شود و به نظر می رسد که بازی حال و هوایی مانند Metal Gear Solid 3 داشته باشد. اما Ground Zero روند Open-World دارد. Snake می تواند برای رفتن به قسمت های مختلف درخواست موتورسیکلت و جیپ کند، اما همچنان حالت سوم-شخص بازی حفظ شده و هنوز چیزی از حالت اول-شخص در زمان تیراندازی ها گفته نشده است.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes، این نام چه معنایی می دهد؟

این نام الهام بخش چند موضوع مختلف است. اگر از پیش زمینه سری بازی های MGS با خبر باشید، می دانید که Zero نام فرمانده Snake در بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater بود. Zero در نیروهای SAS فعالیت می کرد و در کنار Boss به CIA می پیوندد. پس از آن نیز به استخدام دونالد اندرسون (Donald Anderson) و دکتر کلارک (Dr. Clark) درمی آیند که روی پروژه Metal Gear کار می کردند. پس از عملیات Snake Eater گروه Patriots با کلارک، اندرسون، Big Boss و ایوا (Eva) تشکیل می شود. اما پس از مدتی Big Boss از فعالیت های این گروه ناراضی می شود و به همین دلیل خودش گروهی به نام Soldiers Without Borders را راه اندازی می کند و رفته رفته Big Boss به دشمن آن ها تبدیل می شود.

در بازی Metal Gear Solid: Peace Walker که در اصل Metal Gear Solid 5 نام داشت، آن ها در گروه Outer Heaven دست به عملیات های مختلف برای دولت هایی می زدند که به آن ها پول پرداخت می کردند. در سال 1995 نیز Solid Snake جوان به Outer Heaven فرستاده می شود تا بتواند Big Boss را از بین ببرد. Outer Heaven در آفریقای جنوبی بنا شده بود و جایی است که تصاویر Metal Gear Solid: Ground Zeroes به آن اشاره دارد. در نمایش های FOX Engine محیط های آفریقای جنوبی به نمایش درآمدند. این بازی می تواند از زمانی باشد که Big Boss مسیرش را گم می کند و جنگ میان Zero و Patriotها شکل می گیرد. همچنین احتمال دارد که مشخص شود که وقتی Big Boss جان فرانک یگر (Frank Jaeger) را در آفریقای جنوبی نجات می دهد، چه اتفاقی می افتد که او به Grey Fox یا همان Cyborg Ninja تبدیل می شود. به هر داستان بسیار هیجان انگیزی در انتظار علاقه مندان به Metal Gear Solid است.

اولین تصویر رسمی از این بازی منتشر می شود

 اولین تصویر منتشر شده از بازی، نمایی از Big Boss را در شکل و شمایلی کاملاً مخفی نشان می دهد. با نمایش این تصویر، بسیاری از شایعات به حقیقت تبدیل شدند و مشخص شد که GZ در جایی در دهه 70 میلادی رخ می دهد. بازی Metal Gear Solid: Peace Walker در سال 1974 رخ می داد که 10 سال پس از اتفاقات نسخه سوم بود.

چه اتفاقاتی قبل از این معرفی رخ داد؟

در مصاحبه ای با سایت Silent Haven، اریک باسیک (Eric Bossic) که بازیگر Mo-Cap بازی Silent Hill 4 بود، به این موضوع اشاره کرد که او در حال ضبط حرکات Mo-Cap نسخه جدید سری بازی های MGS است. او در این مصاحبه گفت: "من درحال کار روی نسخه آینده سری بازی های MGS هستم که تا تابستان سال آینده راهی بازار نمی شود. از صدای من به هیچ عنوان در این بازی استفاده نشده و من حتی نمی دانم که در نقش چه کسی هستم، چرا که سازندگان بازی بسیار مخفیانه کار می کنند و من از داستان بازی نیز خبر ندارم." در جریان برگزاری مراسم Comic-Con تصویری منتشر شد که لوگوی بازی Metal Gear Solid 5 را به نمایش درمی آورد. تصویری که کوجیما اعلام کرد حقیقت ندارد و چیزی از این بازی در Comic-Con به نمایش درنیامده است.

حضور Solid Snake در نسخه بعدی سری بازی های MGS

یک مجله فرانسوی در قسمت شایعاتش به این موضوع اشاره کرد که Solid Snake در نسخه بعدی سری بازی های MGS حضور دارد. خود کوجیما نیز در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرد که: "در MGS 5 دو چیز بسیار خوب حضور خواهد داشت. یکی سوالات بسیار جالبی است که با آن ها مواجه می شوید و دیگری افراد دوست داشتنی ای هستند که دوباره آن ها را مشاهده می کنید. من از ایده بازی Deus Ex: Human Revolution خوشم می آید، اما باید ببینم به چه شکل می توان از آن ایده یک استفاده دیگر کرد.

کارهای زیادی در حال انجام شدن هستند و به نظر من زمان برای Metal Gear Solid 5 فرار سیده است. کار ما با Solid Snake تمام نشده، گر چه باید به این حقیقت نیز اشاره کنم که ما در آخر Guns of the Patriots گذاشتیم که او بمیرد." کوجیما اولین تصویر هنری بازی را در صفحه Twitter خود منتشر کرد که شخصیت Big Boss را به نمایش درمی آورد که یک نشان Diamond Dogs روی لباس او به چشم می خورد. آیا در این نسخه متوجه می شویم که Big Boss به چه شکل جان فرانک را نجات می دهد؟ فرانک به چه شکل به Grey Fox تبدیل می شود و چرا در Metal Gear Solid 1 او را به عنوان Cyborg Ninja می شناسیم.

آگهی تبلیغاتی برای استخدام افراد جدید

در GDC 2012 بود که اولین آگهی تبلیغاتی برای جذب افراد جدید در پروژه ساخت نسخه بعدی MGS منتشر شد. تصویری که در آن زمان منتشر شد، نمایی از شخصیت Big Boss بود که افرادی را برای پروژه بعدی MGS نیاز داشت!

تاریخ احتمالی عرضه این بازی

ژاپنی ها بر این باور هستند که نسخه بعدی سری بازی های Metal Gear Solid بین آپریل 2013 تا مارچ سال 2014 عرضه می شود. این بازه زمانی مربوط به سال مالی کمپانی Konami است و پیش بینی می شود که این پروژه 60 میلیارد ین برای این کمپانی سود داشته باشد.

نسخه بعدی این سری از بازی ها یک عنوان Open-World است

 کوجیما تصاویری از موتور بازیسازی FOX را منتشر می کند که بخش هایی از این بازی را به نمایش درمی آورند که به حالت Open-World طراحی شده اند. اکنون می دانیم که آن بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes بوده است. در آن زمان کوجیما در صحبت هایی با CNN به این موضوع اشاره کرده بود که دوست دارد تا بازیکنان در بازی جدید او بیشتر گردش کنند و به اطراف بروند. چرا که باعث می شود بازیکنان ماجراجویی بیشتری را سپری کنند و حالت Open-World باعث می شود که بتوان یک بازی 100 ساعته داشت! در تصاویری که کوجیما منتشر کرده بود، نمایی از یکی از شخصیت های بازی را نیز مشاهده کرده بودیم.

تصویری دیگر از بازی جدید کوجیما

 کوجیما خیلی دوست دارد که در Twitter خود اطلاعات مختلفی را قرار دهد. به همین دلیل او تصویر دیگری از بازی را منتشر کرد که شخصیت Boss را در فضایی مانند جنگ جهانی دوم نشان می داد. تصویری که به وسیله FOX Engine خلق شده بود. اکنون متوجه می شویم که این تصویر در دهه 70 میلادی رخ می دهد.

باتشكر ازدوست عزيزمان مجيدنوردوست

منبع : www.pardisgame.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب