Tomb Raider لحظات «به یاد ماندنی» دارد که طرفداران هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نخواهند کرد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391
نویسنده : داني

Stewart طی مصاحبه‌ای با GamingLives گفت:

“این برای ما بسیار مهم است که شما بازی را به اتمام برسانید و بگویید: «من این لحظات را برای بازی‌های بعدی و بعدی به خاطر خواهم سپرد.» این لحظات مانند لحظه ای است که مثلا بتمن ماسک خود را گرفته یا جیمز باند اولین مارتینی خود را بدست می آورد. این لحظات، همان‌هایی هستند که شما می خواهید آن‌ها را تجربه کنید و بگویید : «من آن لحظات را به یاد می آورم، آن ها به یاد ماندنی هستند.»

در ادامه کارمند Crystal Dynamic در مورد چگونگی تبدیل لارا از یک دختر معمولی به یک قهرمان در طول یک بازی توضیح می دهد. او گفت:

“ما نمی‌خواهیم لارا تبدیل به یک قاتل خونسرد شود که فقط به اطراف برود و با کمان خود به همه شلیک کند، اما شما همچنین می‌خواهید فکر کنید که او هر لحظه ممکن است کشته شود و او مجبور است که کسی را در وضعیت کاملا ناراحت کننده بکشد.”

وی همچنین با توضیح بیشتر در مورد موقعیت‌های ناراحت‌کننده‌ی ممکن، این‌گونه ادامه داد:

“دو تا از دوستان او گروگان گرفته شده‌اند، شما خیلی سریع متوجه می‌شوید که این اتفاق تقصیر لارا بوده است و همین، این حس را در شما به وجود می‌آورد که باید برای نجات دوستان خود دست به کار شوید. سپس شما هم ماجراهای جزیره و هم راز آن را پیش رو دارید، اما می‌خواهید از شر آن خلاص شوید و آن‌هایی که سعی دارند شما را بکشند خلاص کنید و دوستانتان را نجات دهید. ممکن است شما این‌گونه احساس کنید که «نمی‌رم اون‌جا وایسم و باهاشون حرف بزنم؛ اون‌ها می‌خوان منو بکشن، پس من‌ هم همین کارو می‌کنم.» با این‌حال شما به خاطر این نکات و این موقعیت پیش آمده، به این فکر نمی‌کنید که لارا به یک قاتل خونسرد تبدیل شده است. فرقی ندارد که این اولین باری است که او یک نفر را می‌کشد یا نه، اما این احساس در شما ایجاد می‌شود که به این که وی چرا این‌کار را می‌کند پی ببرید، و همین کششی در شما ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فکر این که او یک قاتل ذاتی است را از سر بیرون کنید.”

انتظارها برای عرضه‌ی Tomb Raider جدید تا سال ۲۰۱۳ ادامه دارد. این بازی برای PC, PS3, Xbox 360 منتشر می‌شود.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب