خوش تیپ ترین شخصیت ها در بازی های رایانه ای
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
نویسنده : داني

Max payne-2
شاید به جز دومین شخصیت خوش تیپ بازی ها بتوان به او مقام اول و ابدی پر درد و رنج ترین شخصیت بازی ها را هم داد! او برای انتقام می جنگید.برای آرامش و پایان دادن به دردی که همیشه همراهش بود.او مکس پین است .با آن کت چرمی بلندش و شلوار پارچه ای و چهره ی سم لیکی اش که واقعا دل رباست.بازی مکس پین در زمان خود شاه کاری بی چون و چرا بود اما چیزی که از همه چیزی بیشتر دیده می شد خود مکس بود.از طراحی و شخصیت پردازی اش گرفته تا دیالوگ هایش.شماره سوم بازی هم چند ماه پیش عرضه شد اما نتوانست همان مکس قدیمی و روز های طلاییش را تداعی کند.مکس دیگر همان مکس همیشگی نبود.

Leon s.k-3
او یکی  شخصیت های  سری بازی های رزیدنت اویل است. حال تا مدتی دیگر او را با تغییرات بسیار برای چندمین بار در شماره جدید بازی ملاقات خواهیم کرد.موهایش که سمت چپ صورتش را پوشانده و هیکل صاف و قد نسبتا بلندش در کتی چرمی که بر تن دارد ستودنیست. همچنین  اخم و جدییتی که در صورتش مشاهده می شود همه چیز را تکمیل می کند.سخنان زیادی بین طرفداران او و همکارش کریس در هر زمینه ای زمینه ای وجود دارد اما در نهایت با تعداد بیشتر آرا  تصمیم بر این شد تا او در این مقام جای بگیرد.

Ezio-4
اگر سری بازی های فرقه اساسین را دنبال کرده باشید حتما او را می شناسید.کسی که از هنگام به دنیا آمدنش تا هنگام مرگ با او همراه شدیم .لباس مخصوص قاتل ها که او بر تن کرده است  واقعا زیباست.همچنین زخمی که از جوانی بر لب او نقش بسته و کلاهش که روی چهره اش را می پوشاند وکمربند زیبایش زیبایی او را تکمیل می کند .همچنین این قابلیت در هر سه بازی که اتزیو در آن حضور داشت وجود داشته است که بتوان رنگ لباس او را تعویض کنید.  البته در نسخه های مختلف بازی لباس او تغییرات بسیاری کرده.تغییراتی که اگر آن ها را نسبت به شماره قبلی بازی مقایسه نکنید متوجه آن نمی شوید.اما اوج زیبایی او در نسخه انجمن برادری بازی بود. که با تقارن لباسش کامل می شد.

Prince-5
نمی دانستم در مقام آخر این لیست چه کسی را جای دهم.اتنخاب های زیادی بود اما در نهایت و با مشورت بسیار تصمیم گرفتم تا شاهزاده  را از بازی شاهزاده ایرانی ۴ انتخاب کنم.شاید در ظاهر یک انسان کهنه  پوشی  باشد اما وقتی با دقت او را بررسی کنید متوجه زیبایی های او می شوید. تمام خصوصاتی که برای او طراحی شده به او کمک می کند تا کاملا با بقیه متفاوت باشد.شالی که بر سر و گردن بسته،دست کشی که بر دست دارد،چشم های آبی اش،زخم زیر چمش و … بسیاری از چیز های دیگر که او را برای تبدیل شدن به یکی از خوش لباس ترین شخصیت ها آماده میکند.گرافیک بازی هم به سبک کارتونی بود و این خود اوج زیبایی شاهزاده را نمایان می کر دبه طوری که اگر سبک گرافیکی بازی همانند دیگر بازی ها بود دیگر نمی توانستیم این همه خصوصیات او را درک کنیم.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
آخرین مطالب