ارباب حلقه ها به شایستگی از هنر جعبه ای استفاده می کند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
نویسنده : داني

موفقیت سری LEGO را نمی توان نادیده گرفت. این بازی ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و عناوین ساخته شده از روی آن ها نیز با الگوبرداری از فیلم ها بزرگ هالیوود توانسته اند طرفداران زیادی برای خود پیدا کنند. پس از عرضه 3 فیلم Blockbuster و محبوب The Lord of Rings،  اینبار دنیای LEGOها این فیلم ها را هدف قرار داده و از همین نمایش های اولیه مشخص است که می توانیم بازی خوب دیگری را در این سری مشاهده کنیم. در این بازی می توانید دنیای فانتزی و حماسی تولکین (Tolkien) را در قالب شخصیت های پلاستیکی تجربه کنید که بسیار جذاب، دوست داشتنی و سرگرم کننده ساخته شده اند و قصد دارند در مبارزه های بزرگی شرکت کنند.

این بازی کاملاً بر اساس سه گانه ای که آقای پیتر جکسون (Peter Jackson) ساخته، در دست تولید است. بازی از اتفاقات The Fellowship of The Ring شروع می شود و پس از آن، ماجراهای The Two Tower و در آخر هم به The Return of the King می رسد. استودیوی TT Games قصد دارد اتفاقات بسیار جالبی که در این 3 نسخه به وقوع می پیوندند را در بازی پوشش دهد و سفر شخصیت های آن را در قالب یک داستان LEGO روایت کند. این موضوع را آقای نیک ریکز (Nick Ricks) تهیه کننده بازی بیان کرده است. دنیای Middle-Earth در این بازی خوب ساخته شده و مکان های کلیدی آن مانند Shire ،Mount Doom و... در آن دیده می شوند.

همچنین نبردهای معروف آن هم که شامل مبارزه با Orcها، Uruk-Hai ،Balrog و Witch King می شود هم در آن قرار دارند. اگر بازی را به خوبی پیش ببرید، می توانید مراحل جانبی ای را پشت سر بگذارید که در بازی طراحی شده اند. شخصیت هایی مانند فرودو (Frodo)، آراگورن (Aragorn)، گیملی (Gimli) و... می توانند آیتم های مختلفی داشته باشند. به طور مثال لگولاس (Legolas) از قدرت های ویژه ای برخوردار است که باعث می شود بسیار سریع تر تیراندازی کند و قدرتش را در هر لحظه افزایش دهد. سازندگان می گویند که در این بازی بیش از 80 شخصیت قابل بازی وجود دارند که برای هر کدام از آن ها صداگذاری صورت گرفته است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این صداها کاملاً از روی فیلم برداشته شده اند. شنیدن صدای شخصیت های فیلم روی شخصیت های LEGO باعث شده که بازی را بیشتر دوست داشته باشیم.

البته صدادار شدن LEGOها را می توانید برای اولین بار در بازی LEGO Batman 2 مشاهده کنید. استفاده از صداهای خوب باعث شده که بازی بیش از پیش راه سینمایی را در پیش بگیرد و این موضوع یک جهش بزرگ در سری بازی های LEGO به وجود می آورد. در دموی E3 این بازی، بخش هایی منتشر شدند که معدن های Moria را به نمایش درمی آوردند و بازیکنان شخصیت های آشنای آن را مشاهده کردند. کنترل گندالف (Gandalf) را به دست می گیرید، سریع با شخصیت گیملی خود را تعویض می کنید و تبری را به وسیله او به سمت دشمنان پرتاب می کنید و سریع شخصیت لگولاس را انتخاب می کنید تا بتوانید با تیرهایش اهداف بیشتری را از بین ببرید. پس از مدتی یک Cave Troll را مشاهده ی کنید که وارد صحنه می شود و لگولاس با قدرت هایش به راحتی او را از بین می برد. چیزی که مشخص است، این است که فریم به فریم بازی حال و هوای فیلم را دارد و حتی زاویه دوربین، کات ها و سایر موارد نیز همانند فیلم به نظر می رسند. باید منتظر نمایش های بیشتر از این بازی باشیم.

منبع : www.pardisgame.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نقدبازي هااخباربازي ها
آخرین مطالب