نسخه PS3 بازی AC3 محتوای انحصاری خواهد داشت
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1391
نویسنده : داني

شرکت Sony با نمایش Box Art جدیدی از بازی Assassin’s Creed 3 ، اعلام کرد که این بازی از یک ساعت گیم پلی بیشتر بر روی کنسول این شرکت ، PS3 بهره خواهد برد.

این باکس آرت در سایت آمازون منتشر شده است. هر دو شرکت سونی و یوبی سافت در طی E3 2012 نمایش موفقی داشتند و در ضمن این همایش ، اعلام کردند که همکاری متقابل بیشتری در آینده خواهند داشت. بر این اساس اعلام شد که نسخه PS3 بازی از DLC های انحصاری بهره خواهد برد. اما امروز با انتشار این خبر ، محدوده همکاری این دو شرکت در بازی Assassin’s Creed 3 افزایش یافت و یک ساعت گیم پلی انحصاری برای نسخه PS3 بازی تأیید شد.

هنوز مشخص نیست که آیا این محتوای انحصاری به عنوان یک DLC در جعبه بازی هنگام عرضه وجود خواهد داشت و یا به شکل دیگری در اختیار مخاطبان این بازی قرار خواهد گرفت. همچنین نوع دسترسی به آن مشخص نیست که آیا به صورت رایگان عرضه خواهد شد و یا برای صاحبان اکانت Premium در دسترس خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا این محتوا با فاصله زمانی بیشتر به عنوان یک DLC برای نسخه های Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد و یا خیر اما احتمال عرضه با تأخیر این محتوای برای این دو پلتفرم امکان پذیر است.

کنسول بازی شرکت سونی ، به دلیل در اختیار داشتن نسخه ویتا و قابلیت هماهنگی آن با نسخه PS3 ، از امکانات بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed 3 در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۲ برای پلتفرم های PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه PC پیش از آغاز سال ۲۰۱۳ خواهد بود.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب