دیوانه وار ترین قدرت های «بدنام:فرزند دوم»
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393
نویسنده : داني

قدرت فرا بشری اول:Lava Hand(دست گدازه ای)

قدرت فرابشری اول دلسین….گدازه ای بودن یکی از دست های اوست؟!من شک دارم که این قابلیت حتی فرا بشری به حساب بیاید.شما نیز می توانید دستی مشابه با انداختن دست خود درون یک آهن ذوب شده داشته باشید.تا جایی که من می دانم این تمام نقش “Johney Tremain” در ساخت بازی بود.Suker Pucnh باید بعدا یک بازی ویدیویی درباره ی او درست کند!همچنین،داشتن استعداد کافی برای کار کردن در “T.G.I.F.s”یک قدرت استثنایی به شمار نمی رود و توسط هیچ کس نیز نباید اتخاذ شود.

قدرت فرا بشری دوم:بازو های آتشین

این بار جفت دست های او در آتش است و به نظر می رسد دلسین از آن ها برای یک پرش موشکی استفاده کند.نه تنها غیر عملی به نظر می رسد بلکه بسیار دردناک نیز می باشد.من کنجکاو هستم که دلسین تا چه اندازه سوپر قهرمان خوبی است،آیا همه ی قدرت های او با یک سوختن درجه سه تمام می شوند؟!

قدرت فرا بشری سوم:کشاله ی ران کشیده شده!

من مطمئن نیستم که آیا تصویر بالا دلسین در یک لباس عجیب باشد یا یک شخصیت فرا بشری دیگر،اما شما نمی توانید منکر اهمیت کشیدن عضلات قبل از فعالیت بدنی شدید شوید.کشاله ی ران کشیده شده شاید یک قدرت باحال به نظر نرسد اما تصور کنید چگونه به نظر می رسید وقتی که در حال غلتیدن بر روی زمین بعد از یک تلاش نا موفق برای رسیدن به آسمان خراش هستید!

قدرت فرا بشری چهارم:هجوم به خلوت دیگران!

نگاه کنید،فقط به خاطر این که شما یک شوپر قهرمان هستید این اجازه را ندارید که از دیگران با تلفن هوشمند خود فیلم برداری کنید.مثل قدیمی سوپر قهرمانان را به یاد آورید:”با داشتن قدرت فوق العاده مسئولیت های فوق العاده نیز خواهید داشت”.من شک ندارم که یکی از آن مسئولیت ها یک احمق بودن نیست!

قدرت فرا بشری پنجم:تریپ افسرده

مشکل کجاست؟فکر می کنید تنها “Ethan Mars” در باران سنگین حق افسرده بودن دارد؟با تشکر از شخصیت سرگردان آن بازی جای هیچ بحثی باقی نمی ماند که دلسین نیز ناراحت نباشد.با بیانی به این خسته کننده ای،چگونه هنوز کسی می تواند بگوید که بازی های ویدیویی هنر نیستند؟!

قدرت فرا بشری ششم:مشت قدرتمند

اوه لعنت!مشت دلسین مستقیما به سمت سر آن فلک زده می رود.دقیق در زمانی که از قدرت های دلسین نا امید شده بودم،او مشت خود را به رخ می کشد.الان مغر آن طرف کجاست؟!

قدرت فرا بشری هفتم:انفجار

این جا یکی دیگر از قدرت های مخفی دلسین است،او ظاهرا می تواند در یک لحظه انفجار بزرگی را تشکیل دهد.این باجال به نظر می سرد،این طور نیست؟!منظورم این است که در سریال قهرمانان نیز شخصیتی دارای این قدرت بود و همه ی ما می دانیم چه بلایی سر آن سریال آمد.

Suker Punch اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

قدرت هشتم:ال.اس.دی؟

شاید شما اسید را یک نوع قدرت فرا بشری در نظر نگیرید،اما هر چیزی که بتواند دلسین را به بک نور افکن تبدیل کند،در لیست من جای دارد.فقط حواستان باشد بجه ها:”مواد مصرف نکنید البته تا زمانی که نمی خواهید یک سوپر قهرمان شوید.در آن صورت بسیار مصرف کنید!

قدرت فرا بشری نهم:کلاه فشن دلسین

آیا پوشیدن یک کلاه یک قدرت فرا بشری به حساب میاید؟مسلما خیر!پس لطفا یک نفر به دلسین بگوید که آن کلاه مسخره را بر دارد،در سیاتل که هوا سرد نیست!

قدرت فرا بشری دهم:یک شمشیر نورانی؟

من متوجه نمی شوم.دلسین از کجا یک شمشیر نورانی بدست آورد؟آیا آن جا جنگ ستارگان در حال رخ دادن است که من خبر ندارم؟اما در هر صورت شمشیر نورانی سلاح باحالی است اما باز یک قدرت فرا بشری به شمار نمی رود.

قدرت فرا بشری یازدهم:؟؟؟

من حتی نمی توانم بگویم که در این تصویر چه در حال رخ دادن است.ظاهرا دلسین به دسته ای پولک تبدیل شده است زمانی که سعی در بالا رفتن از کمر دشمنش دارد و یا دارد با تمام وجودش از خود باد رها می کند(!)من فکر می کنم که او این قدرت را از Dan Ryckert یاد گرفنه است.

قدرت فرا بشری دوازدهم:صعود به بهشت

آخرین قابلیت دلسین هم چنین عجیب تزین آن ها نیز است.او می تواند به بهشت برود و پشت خود دمی باشکوه از گل های درخشان به جا بگذارد.تنها بدی این توانایی این است که شما تنها یک بار قادر به انجام آن خواهید بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نقدبازي ها
برچسب‌ها: نقدوبررسی بازیها
آخرین مطالب