گزارش: Far Cry 4 در استودیو شانگهای یوبی سافت توسعه می یابد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392
نویسنده : داني

تا به الاَن عنوان بعدی از سری Far Cry که احتمالا نسخه چهارم خواهد بود رونمایی نشده است اما با توجه به رزومه کاری یک پروفایل Far Cry 4 در استودیو شانگهای یوبی سافت در دست ساخت می باشد.

یکی از استراتژی های استودیو فرانسوی «یوبی سافت» این است که چند استودیو همزمان بر روی یک بازی کار کنند به عنوان مثال 8 استودیو به طور همزمان بر روی AC:IV کار می کردند. شیوه اصلی این است که یک استودیو کار های مهم و طراحی اصلی را انجام می دهد و کارهای دیگر مانند بخش اَنلاین و غیره توسط استودیو های کمکی انجام خواهد گرفت. بنابراین این شانس وجود دارد که استودیو های دیگر نیز در کنار شعبه شانگهای بر روی Far Cry 4 کار کنند.

این اولین باری نیست که در مورد Far Cry 4 اخباری می شنویم. اکتبر گذشته اَهنگساز «کلیف مارتینز» گفت او بر روی این بازی کار می کند، همچنین یوبی سافت همیشه گفته بود که ایده ادامه Far Cry 3 را در ذهن دارد.

لازم به ذکر است که زمان رونمایی Assassin’s Creed IV: Black Flag رئیس «یوبی سافت» گفت که نسخه بعدی از سری Far Cry زودتر از زمانی که فکر می کنید عرضه خواهد شد و  لازم نیست همانند Far Cry 3 برای اَن صبر کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب