بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
نویسنده : داني

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرپرست تولید این بازی و مدیر شبکه تبیان گیلان یکشنبه شب در مراسم رونمایی این بازی رایانه ای به پیچیدگی طراحی و تولید این نوع بازی ها و آغاز ساخت این بازی از سال 89 اشاره و اظهار کرد: 15 نفر از متخصصان و دانشجویان به مدت دو سال و 9 ماه این پروژه را انجام دادند.

ˈدانیال سمیعی بصریˈ افزود: بازی رایانه ای مبارزان جنگل حدود دو ماه آینده با نسخه فارسی وارد بازار داخلی کشور می شود.

بازی مبارزان جنگل یک بازی اکشن اول شخص تیر اندازی است، در بازی مبارزان جنگل بازیکن نقش جوانی روستایی را ایفا خواهد کرد که پدرش توسط روس هایی که گیلان را اشغال کرده اند کشته شده است. در همین ایام فردی به نام میرزا کوچک با تعداد معدودی از آزادی خواهان گیلانی، برای بیرون راندن روس ها از شمال ایران و پایان دادن به ظلم و ستم آنها دست به قیام مسلحانه زده است. عباس نیز که مانند اغلب مردم گیلان دل پری از ظلم و ستم روس ها دارد، با خانواده اش وداع می کند و برای پیوستن به مبارزان راهی جنگل های گیلان می شود.

در راه رسیدن به پایگاه مبارزان جنگل، عباس با عده ای قزاق برخورد می کند که جوانی را به اسارت گرفته اند پس از درگیری مسلحانه با قزاق ها عباس موفق می شود مرد جوان را از چنگ روس ها رها کند و پس از فرار از دست قزاق ها با هم به مخفیگاه مبارزان جنگل بروند و به میرزا کوچک و یارانش بپیوندند.
از این پس عباس و دوستش میثم جنگلی می شوند در تمام نبرد ها دوشادوش میرزا کوچک و یارانش برای بیرون راندن اشغالگران از ایران می جنگند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهمنقدبازي هاي ايراني
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب