طراح ارشد “کیلزون: سقوط سایه”: بازی‌های زیباتر و بهتری بر روی PS4‌ عرضه خواهند شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392
نویسنده : داني

“کیلزون: سقوط سایه” شاید نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرده باشد, اما هیچکس از بخش گرافیکی فوق‌العاده زیبای آن هیچ گله‌ای نکرد. و با توجه به اینکه این بازی تنها یک لانچ تایتل است, تصور کنید در آینده‌ای نزدیک باید منتظر چه گرافیک‌هایی باشیم. در همین خصوص طراح ارشد “سقوط سایه” یعنی  Eric Boltjes در مصاحبه‌ای که با  AusGamers داشته, در مورد بازی‌هایی که در چندین سال آینده بر روی پلی‌استیشن 4 می‌آیند, گفته است.

 او در این‌باره می‌گوید:” این نظر خود من است و لزوما نظر شرکت نیست. اما من فکر می‌کنم بازی‌هایی که بر روی پلتفرم‌های جدید عرضه می‌شوند, به خاطر بعضی چیزها مثل ناآشنایی با سخت‌افزار, سازندگان نمی‌توانند از تمام پتانسیل کنسول استفاده کنند. جدا از اینکه “سقوط سایه” چقدر زیبا است و چقدر خوب اجرا می‌شود, قکر می‌کنم بازی‌هایی که در 5 سال آینده برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند, بسیار بهتر و زیباتر خواهند بود.”

“خب, فکر می‌کنم این خیلی باحال خواهد بود. اما بیشتر از گذشته, فکر می‌کنم بازی‌کننده‌ها عموما تشنه‌ی چیزهای جدید هستند, چیزهای متفاوت که تاکنون بازی نکرده‌اند. شما می‌توانید این موضوع را در بازی‌های مستقل شاهد باشید: آنها چیزهایی تازه و جدیدی را به همراه می‌آورند, و من فکر می‌کنم خیلی از مردم به دنبال چنین چیزهایی هستند.”

 نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا خلق تجربه‌های جدید مهم‌تر است, یا دست‌یابی به جزییات گرافیکی زیباتر؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب