اسکوئر انیکس در VGX دو تریلر نشان خواهد داد.
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392
نویسنده : داني

اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در VGX امسال حداقل دو تریلر از عناوین در دست ساخت خود به نمایش خواهد گذاشت.

این خبر را “ Karl Stewart ” کسی که یک زمانی مدیر برند تومب ریدر بوده و اکنون مسئول تبلیغات اسکوئر انیکس در اروپا و آمریکای شمالی میباشد در تویتر خود منتشر کرده است:

” دوباره نسخه نهایی هر دو تریلری که میخواهیم شنبه بعدی در VGX نشان دهیم را نگاه کردم ! شگفت انگیز ترین کار هایی بود که تیم ما تا کنون انجام داده است، اصلا نمیتوانم صبر کنم. “

اگر کمی به استدیو های غربی اسکوئر انیکس نگاهی بیندازیم متوجه احتمالات بسیار زیادی خواهیم شد، استدیو “Eidos Montreal” هم اکنون بر روی عنوان “Thief” کار میکند، کریستال داینامیک یک تومب ریدر جدید در دست ساخت دارد، “IO Interactive” به احتمال زیاد بر روی هیتمن تمرکز کرده است، احتمال اینکه نمایشی دیگر از “فاینال فانتزی 13: بازگشت لایتینگ” هم ببینیم هست. از همه مهم تر اینکه اسکوئر انیکس کلی عناوین دیگر در دست ساخت دارد که ما از آن ها خبر نداریم.

در VGX امسال که هفتم دسامبر اتفاق میفتد ما انتظار داریم سورپرایز های بزرگی از تایتانفال ببینیم، و همچنین اولین نگاه به گیمپلی کوانتوم بریک هم وجود خواهد داشت، طبق رسم همیشه نیز ما منتظر دیدن نمایشی بزرگ از آنچارتد جدید هستیم، همچنین شانس خیلی کمی برای رونمایی از “Fallout 4″ نیز وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب