مقایسه گرافیکی “ندای وظیفه: ارواح” بین PS4,XO,PC
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
نویسنده : داني

درست است که رزولوشن 1080p Native در پلی استیشن 4 نمیتواند به خوبی و زیبایی PC باشد، اما مطمئنا بهتر از گرافیک مصنوعی، لبه دار و مدرج نسخه 720p ایکس باکس وان است.

فیلتر بد منظر و لبه دار نسخه ایکس باکس وان را میتوان با قرار دادن کنسول بر خروجی 720p native خاموش کرد، این کار باعث پیشرفت قابل توجهی در کیفیت و جزئیات تصاویر میشود.

 

جدا از فیلتر لبه دار، در نسخه ایکس باکس وان تصاویر اندکی نسبت به نسخه های دیگر کم کیفیت هستند. Gamma در این نسخه اصلا مطلوب نیست، سیاهی ها در تصاویر خرد و سفیدی ها رنگ رفته میباشند.

هر دو نسخه نسل بعدی ندای وظیفه دارای کیفیت بسیار بهتر و بیشتری نسبت به نسخه این نسل (360 و PS3) هستند، اما خب با این وجود باز هم پلتفرم PC در مجموع پرچمدار است.

سایه های داینامیک در نسخه PC کاملا نرم و طبیعی هستند، اما متاسفانه این مشخصه ها بر روی PS4 و XO شاید حتی از نسل کنونی هم بی کیفیت تر به نظر بیایند.

گرافیک محیطی در دو نسخه PS4 و XO به صورت SSAO اجرا میشود، اما خوب مثل همیشه PC به خاطر وجود HBAO بالاتر قرار میگیرد.

طراحی افکت آب در نسخه PC مانند قبل کاملا راه خودش را نسبت به دو نسخه دیگر جدا میکند، در مقایسه دو ورژن PS4 و XO هم میبینم که قطرات آب کمتری در نسخه PS4 وجود دارد و در مقابل نیز نسخه XO افکت آب بی کیفیت تری ارائه میدهد.

به طور کلی از نظر وبسایت یوروگیمر نسخه PC بدون شک در مقام اول قرار میگیرد، در نسخه های کنسولی نیز هر کدام نقطه قوت و ضعف خود را دارند اما مشخصا نسخه PS4 تجربه بهتری ارائه میدهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب