کرش شدن فیفا 14 نسخه ی ایکس باکس وان
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1392
نویسنده : داني

کنسول های تازه از راه رسیده مشکلات خود را نیز همراه خود برای بازی کننده ها به همراه آورده اند. بر طبق گزارش ها نسخه ی ایکس باکس وان فیفا 14 دارای باگ ها و مشکلات مختلفی می باشد. این خبر به تایید بلاگ رسمی منتشر کننده ی بازی یعنی EA Games نیز رسید و این شرکت خبر از عرضه ی یک بسته ی الحاقی برای حل این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن را داد.
EA توضیح داد که این خطا مربوط به قسمت کنترلر بازی می باشد و هنگامی اتفاق می افتد که از دو کنترلر برای کنترل بازی استفاده می شود و زمانی که از کنترلر دوم برای هدایت و کنترل بوت منوی بازی استفاده می شود بازی دچار خطا و کرش می شود.
مشکل دوم نیز زمانی بروز می دهد که دستگاه را در حالت خاموشی موقت قرار می دهید و هنگامی که دستگاه دوباره روشن می شود دسترسی به قسمت های آنلاین بازی را از دست می دهید و مجبور به راه اندازی دوباره دستگاه می شوید.


همانطور که در خبر ها نیز خواندید مشکلات دیگری نیز در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری بزای کنسول های جدید اتفاق افتاده است. هر چند این مشکلات جزئی به نظر می رسند ولی با این حال به ما گوشزد می کنند که برای خرید کنسول های نسل جدید عجله به خرج ندهیم و منتظر جا افتادن انها باشیم تا مشکلاتی از این قبیل و شاید جدی تر از این ها را تجربه نکنیم و فعلا سرمان را با کنسول های خسته ی نسل حاضر گرم کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب