DICE در مورد میدان نبرد 4 می گوید: “ما داستان بسیار خوبی برای بیان کردن داریم”
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1392
نویسنده : داني

شاید بخش تک نفره «میدان نبرد 4» برای کسانی که از نحوه روایت داستان نسخه سوم راضی نبوده اند و یا کسانی که بر روی بخش چند نفره تمرکز کرده اند مهم نباشد اما کارگردان بازی «لارس گوستاوسون» از DICE در این مورد اعلام کرده است سازنده داستان عالی برای گفتن دارد، داستانی که بسیار هوشمندانه نیز می باشد.

از گوستاوسون در گفت و گویی با CVG پرسیده شد اَیا بخش داستانی هیچ جذابیتی دارد و می توان روی اَن حساب کرد، او در جواب گفت:

“در اَینده مشخص خواهد شد اما از انجا که ما امده ایم می خواهیم بخش تک نفره را به خوبی طراحی کنیم زیر هر دفعه چیزهای بسیاری یاد می گیریم، به همین دلیل فکر می کنم یک داستان بسیار خوب را شاهد خواهیم بود. به عنوان یک تیم و استودیو چیز های بسیار زیادی از بخش تک نفره یاد گرفتیم که در بخش چند نفره قابل استفاده بوده است و کمک بسیاری کرده است. تکامل کلی بازی ها و حتی بخش های انلاین همیشه از بخش تک نفره و داستانی شکل می گیرند. شما دنیای ما را کشف کنید و بازی را انجام دهید، می فهمید که ما چگونه یک اثر تعاملی و درام را ساخته ایم.

او نسبت به واکنش بخش داستانی «میدان نبرد 3» که اَنچنان قوی نبود اضافه کرد:

“ما فیدبک های بسیاری از بخش تک نفره «میدان نبرد 3» داشتیم که اَن چه در نظر داشتیم انجام شد و تیم ما کار بسیار خوبی انجام داد اما طرفدارا انتظاراتشان از بخش داستانی بسیار بالا بود اما در نسخه جدید داستانی بازتر خواهیم داشت. چیزی که ما قولش را داده بودیم ( به همراه میدان نبرد 4) این بود که محصول را متحد کنیم بنابراین ما چیز های زیادی به بخش چند نفره اضافه کردیم و این بخش را متحول کردیم – از توانایی استفاده گروه تا موراد دیگر – حالا در بخش تک نفره نیز برای نابودی دشمنان این توانایی را خواهید داشت.”

چندی پیش نیز DICE اعلام کرده بود «میدان نبرد: کمپانی بد 3» ساخته خواهد شد و در حال حاضر این سری در استراحت می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب